اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور دولت پیشبرد امور لبنان، در پی هشدارهای صادره از سوی برخی کشورهای عربی، پیام اطمینان بخش درباره امنیت اتباعشان به این کشورها داد.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
نخست وزیر عراق بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال امید این کشور برابر ایران پیام تبریک داد و در آن شاگردان شنیشل را شایسته پیروزی دانست.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
برخی منابع خبری عربی اعلام کرده‌اند وزیر خارجه عربستان سعودی حامل پیامی از طرف ملک سلمان بن عبدالعزیز برای سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران است که به توسعه روابط دو کشور مربوط می‌شود.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ملی کرواسی را به گوردان گرلیچ رادمان، وزیر امور خارجه و اروپایی این کشور تبریک گفت.
وزیر کشور در پیامی انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
وزیر کشور به مناسبت پایان مأموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد و آن‌را غرور آفرین و تاریخ‌ساز خواند.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
وزیر کشور با صدور پیام تسلیت مرحوم عماد افروغ را از چهره های اندیشمند و جامعه شناسی متعهد خواند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
امیر دریادار حبیب الله سیاری طی پیامی درگذشت برادرِ علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر پیشین امور خارجه کشور را تسلیت گفت.
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه این کشور از پیامدهای ناشی از زلزله اخیر رنج می برد، افزود: پیام شاه اردن مرهمی برای زخم سوریه است.
ابوالفضل بازرگان، کارشناس بین‌الملل درباره پیام‌های دریافتی مربوط به برجام توسط کشور قطر، گفت: جمله مشخص وزیر امور خارجه قطر این بود که پیا‌م‌هایی از طرف آمریکا برای ایران آمده است که بخشی از آن مربوط به برنامه هسته‌ای و مسائل منطقه است. اگر بر این موضوع دقیق‌تر تمرکز کنیم می‌توان گفت که پیام خوشایند و خوش‌بینانه‌ای برای احیای برجام دریافت نکرده‌ایم.
منابع قطری از پیام مکتوب امیر این کشور به نخست وزیر پاکستان و محتوای آن خبر دادند.
وزیر کشور و آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پیام مشترکی صادر کردند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: پیام وزیر خارجه امارات نشان می‌دهد که رئیس جدید امارات متحده عربی درصدد ترمیم مناسبات کشور خود با ایران است تا نوعی توازن در سیاست منطقه‌ای خود ایجاد کند.
وزیر دفاع در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیروهای مسلح کشور خارج نخواهد شد.
وزیر کشور ترکیه پیام تسلیت آمریکا در پی انفجار دیروز در استانبول را رد و تأکید کرد واشنگتن با حمایت از سازمان‌ «پ‌ک‌ک» در این حمله تروریستی علیه آنکارا نقش دارد.
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه در واکنش به پیام تسلیت آمریکا در قبال حادثه انفجار استانبول، تاکید کرد که این اقدام آمریکا مشابه بازگشت قاتل به صحنه وقوع قتل است.
وزیر کشور در پیام تسلیت به خانواده های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بر شناسایی دست‌های پنهان این جنایت انسانی تاکید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاد و تصمیماتی که از سوی مراجع امنیتی گرفته شد، معتقدیم سرویس‌های داخلی پلتفرم‌ها و شبکه‌های پیام رسان، باید نیاز‌های مردم را پاسخ دهند.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق پیام این کشور به کشورهای دوست و برادر را پیام همکاری و تفاهم توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ