سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بحثی درباره ایجاد شورای نظامی مشترک روسیه- بلاروس مطرح نیست؛ همچنین، از محل اقامت «پریگوژین» اطلاعی ندارم.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: آمریکا ارقام ساختگی درباره شمار تلفات نظامی روسیه در جنگ اوکراین مطرح می‌کند.
در حالیکه کاخ سفید از محتوای طرح صلح «ماکرون» ابراز بی اطلاعی کرد، وزارت خارجه چین از تلاش برای ازسرگیری مذاکرات میان روسیه و اوکراین استقبال کرد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید مسکو از طرح فرانسه برای پایان‌دان به جنگ اوکراین اطلاعی ندارد، اما در این زمینه آماده شنیدن هر طرح و نظری است.
معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو کماکان به آمریکا در خصوص پرتاب موشک های بالستیک اطلاع رسانی خواهد کرد.
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا به روسیه سفر امروز «بایدن» به کی یف را اطلاع داده بود.
وزارت امور خارجه چین در واکنش به خبر پرواز بالن جاسوسی چین بر فراز بخش هایی از آمریکای شمالی، از این موضوع اظهار بی اطلاعی و اعلام کرد که در این باره تحقیق می کند.
در این اطلاعیه آمده است که این سفر دو روز به طول خواهد انجامید و ویاچسلاو ولودین، رئیس دوما در جریان این سفر که روز‌های ۲۲ و ۲۳ ژانویه انجام می‌گیرد با رئیس مجلس ایران و سایر مقامات کشور دیدار خواهد کرد.
سرویس اطلاعات خارجی روسیه درباره آگاهی رهبر کلیسای کاتولیک‌ در فاصله سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۵۸، از حمله آلمان نازی به شوروی سابق افشاگری کرد!
یک مسئول در اتحادیه اروپا اعلام کرد: ما از این گزارشات مبنی بر اینکه ایران می‌خواهد موشک‌های بالستیک به روسیه بدهد تا در جنگ اوکراین استفاده کند اطلاع داریم و تلاش داریم اطلاعاتی جمع‌آوری کنیم که این مساله را اثبات کند.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد موضوع تعلیق توافقنامه صادرات غلات با اوکراین را به زودی به دبیر کل این نهاد اطلاع می دهد.
وزارت دفاع آمریکا از اقدام روسیه در اطلاع به واشنگتن پیرامون آغاز رزمایش هسته ای خود با نام «گروم» خبر داد.
نمایندگی دائم روسیه نزد سازمان ملل نسبت به برنامه بمب کثیف اوکراین در نبرد با این کشور هشدار داد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌ها و ادعاهای رسانه‌ها و مقامات آمریکا و اروپا درباره حضور پهپادهای انتحاری در جنگ اوکراین را رد کرد.
رئیس مجلس دومای روسیه اعلام کرد الحاق مناطق استقلال یافته اوکراین به این کشور به اطلاع نمایندگان دوما رسیده است.
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
نماینده روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد این کشور به اقدامات خود برای کمک به پایان دادن به بحران قره باغ ادامه می دهد.
نخست‌وزیر ژاپن به همه اعضای دولت این کشور اطلاع داده توکیو برای حمایت از اوکراین، همچنان به تحریم‌ها علیه روسیه ادامه می‌دهد.
رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید نتایج گفت‌وگوی امروز با دبیر کل سازمان ملل و رئیس‌جمهور اوکراین برای پایان‌دادن به جنگ اوکراین را به رئیس‌جمهور روسیه اطلاع خواهد داد تا درباره آن رایزنی کنند.
آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا اظهار کرد: رهبران دیپلماتیک، اطلاعاتی و نظامی ارشد آمریکا به جو بایدن و کامالا هریس، رئیس جمهور آمریکا و معاونش اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را درباره آرایش و مواضع، تسلیحات و استراتژی ارتش روسیه ارائه کرده بودند.
اولیانوف گفت: از «پیش‌نویس اتحادیه اروپا» اطلاعی ندارم. متن روی میز توسط همه شرکت‌کنندگان در گفتگو‌های وین تهیه شده است. اتحادیه اروپا هشتم اوت تنها چند اصلاحیه در آن ارائه کرد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد به سفیر نروژ در این کشور اطلاع داده شده دیپلماتی که به روس‌ها اهانت کرده باید خاک روسیه را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ