رشت- وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم که تکمیل آن نیازمند ۴۸ همت است، گفت: مجموع بودجه وزارتخانه ۱.۵ همت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز نخست از آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۲۰۰ نفر فرآیند خود را تکمیل کردند.
شهردار منطقه ۴ جزییات پروژه فرامنطقه‌ای «سرزمین آسمان‌ها» را تشریح کرد.
از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند برای مشارکت در پروژه ساخت و راه‌اندازی زباله‌سوز حرارتی ۵۰۰ تن در روز در شهر آمل دعوت به‌عمل می‌آید.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
طبق گزارش وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، مشاوران اقتصادی در ماه‌های اخیر به شکل محرمانه به حاکمان عربستان سعودی گفته اند اگر این کشور می‌خواهد پروژه‌های بلندپروازانه شامل پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری نئون به سرانجام برسد، به قیمت بالای نفت در پنج سال آینده نیاز دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
دراکن که در زبان‌های گوناگون به اژد‌ها ترجمه شده است، در حقیقت کایت معنی می‌دهد. اریک برت مهندس مشهور ساب با تیمی متشکل از ۵۰۰ متخصص صنایع هوایی پروژه ساخت ساب ۳۵ دراکن را پیش بردند. جنگنده رهگیری مافوق صوت که برخی از اولین‌ها را ممکن کرد.
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به انتشار مطالبی در رسانه‌های منتقد دولت با عنوان «مدرسه فروشی دولت برای جبران کسری بودجه!» توضیح داد: ادعای مدرسه فروشی با استناد به اعلام ۵۲۰ ملک مازاد و ۱۴۴۶ پروژه نیمه تمام که غالبا مدارس خیرساز هستند و بحث تکمیل آن‌ها مد نظر است نه فروش، ادعای دروغی است.
تایباد ـ فرماندار تایباد گفت: در دهه فجر امسال ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در تایباد افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس و مدارس کانکسی و تخریبی کشور خبر داد.‌
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند. برخی از فیلم‌های بسیار مهم که پروانه نمایش دریافت کرده‌اند، پیش‌بینی شده برای اینکه به سود برسند باید حداقل ۵۰ میلیارد تومان در گیشه فروش داشته باشند که این مساله در شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست وی تاکید کرد: دولت می‌تواند به جای اینکه ۱۰ فیلم با بودجه بسیار بالا تولید کند، ۹ فیلم را جلوی دوربین برده و بودجه تولید پروژه دهم را در حوزه اکران و حفظ سینما هزینه کند... در حال حاضر چندین فیلم در حال تولید است که بودجه تولید آن‌ها بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده که اکثر این فیلم‌ها پروژه‌های دولتی است. در چنین شرایطی دولت می‌تواند بخشی از این هزینه‌ها را در اکران صرف کند.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
دربار سعودی برای میزبانی پروژه «تروجنا» را با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری در اقامتگاه کوهستانی در استان تبوک در غرب این کشور کلید زده
رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای بهره برداری از هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین- رشت نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از ساخت ۴۹۶ واحد پروژه نهضت ملی مسکن ظرف یک سال در شهر جدید پرند با تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی خبر داد.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون نفر برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام کرد: از این تعداد بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ