محمدی‌زاده گفت: انقلاب به یک پاکسازی ضد انقلاب از بدنه اداری، اجرایی و حاکمیتی کشور نیاز دارد و دلیلی ندارد که معلم، استاد و کارمند ضد انقلاب در مدارس، دانشگاه‌ها و اداره‌های ما فعالیت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
استاندار تهران گفت: ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران- مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تامین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.
هویز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: استخدام‌های غیر بومی در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس غیرقابل قبول است و استاندار خوزستان باید قاطعانه جلوی اینگونه استخدام‌ها را بگیرد.
این لیدر‌ها در منطقه پارس جنوبی از طریق فضای مجازی و حقیقی برای تداوم اعتصاب کارگری آن را مدیریت می‌کردند.
یکی از اتفاقات روزهای اخیر تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان حضور استاندار کرمان در تمرینات این تیم بوده است.
اهواز - رئیس جمهور گفت: استاندار خوزستان هر زمان نیاز باشد، امکان حضور در جلسات هیئت دولت را دارد.
استاندار مازندران گفت: آن چه که تا این لحظه به آن واقفیم این است که ضارب شناخت دقیقی از آیت‌الله سلیمانی نداشته و آیت‌الله سلیمانی برای انجام امورات بانکی خودشان به بانک مراجعه کردند و تا این لحظه اطلاعات و اسنادی مبنی بر تروریستی و امنیتی بودن این اقدام در دست نداریم.
استاندار مازندران گفت: هنوز انگیزه ضارب مشخص نشده، اما تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این اقدام تروریستی نبوده است.
استاندار قم گفت: باید با افرادی که تعمدا و با عناد و برنامه یا بر اساس داده‌های غلطی که به آن‌ها داده شده اقدام به بی قانونی و هنجارشکنی می‌کنند اقدامات سلبی متناسب صورت گیرد.
استاندار گلستان گفت: ارائه خدمت به کاشفان حجاب در دستگاه‌ها ممنوع است و حراست‌ها به طور جدی پیگیر این مطالبه خانواده شهدا و مؤمنین هستند.
استاندار البرز گفت: مراکز تجاری، تفریحی، تفرجگاهی و گردشگری باید در نهایت احترام به شهروندان قانونمدار از ورود افرادی که کشف حجاب کرده اند جلوگیری کنند.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
استاندار کرمان آخرین وضعیت سلامتی حمید سجادی را پس از حادثه هلیکوپتر شرح داد.
طی دو ماه اخیر، کانون صنفی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی سه درخواست برگزاری تجمع صنفی کارگران در محدوده محصور مجتمع گاز پارس جنوبی به استانداری و شورای تامین استان بوشهر ارسال کرد تا با بهره‌مندی از ظرفیت قانونی و موکد در اصل ۲۷ قانون اساسی که حق تشکیل تجمعات آزاد، بدون حمل سلاح و همسو با مبانی اسلام را برای شهروندان ایران مجاز شمرده، صدای اعتراض و انتقاد از بی توجهی پیمانکاران به تاکیدات قانون کار و قانون مناطق ویژه اقتصادی را به گوش مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی برساند.
به گزارش سازمان هواشناسی در استانهای گیلان، بوشهر، خوزستان، لرستان، کهگیلویه‌و بویراحمد و چهارمحال‌وبختیاری بارش پراکنده رخ می‌دهد.
دهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر شعب استانهای یاد شده برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر: دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است که این مساله در ناآرامی های اخیر به ویژه در بین جوانان و نوجوانان مشهود بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اغتشاشات و آشوب‌های روز دوشنبه تجمع مسالمت آمیز کارگران پارس جنوبی دستگیر شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: لیدرهای اصلی تجمع مسالمت‌آمیز پارس جنوبی با درایت نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر در ناآرامی‌های بوشهر گفت: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.
از آنها می‌خواهیم که به دلیل خشونت، جنایت و حتی مرگ صدها زن در آمریکا، اروپا و کانادا که هر روز هم اتفاق می‌افتد یک بار هم شده موهای سر خود را از ته بتراشند و از ظلمی که دنیای غرب بر زنان روا می‌دارند زار زار گریه کنند.
استاندار بوشهر گفت: به هر مدیری که خود یا فرزندانشان اقامت خارج از کشور دارند، فقط دو ماه فرصت داده می‌شود تا نسبت به برگشت یا لغو تابعیت اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ