فیلمی از توقف یک تریلی بر روی ریل راه آهن را مشاهده می‌کنید که لحظاتی بعد پس از برخورد یک قطار از وسط نصف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از رفتار و برخورد خشن پلیس فرانسه با یک معترض موتورسوار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از یک ساختمان در حال احداث، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از ارتفاع یک ساختمان چند طبقه ، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که یکی از هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌ است.
فیلمی از لحظه برخورد صاعقه به برج میلاد تهران را از نگاه دوربین یک شهروند مشاهده می‌کنید.
لحظه برخورد قطار با یک تریلی در حال حرکت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایر لورکوزن چهارمین گل خود در این فصل بوندس‌لیگا را وارد دروازه اینتراخت فرانکفورت کرد. او دقیقه ۷۲ وارد زمین شد و گل سوم شاگردان ژابی آلونسو را زد تا نتیجه ۳ بر یک رقم بخورد
یک ستاره شناس ژاپنی برخورد  شهاب سنگ با ماه را در یک ویدئو ثبت کرده است. این رویداد به ایجاد بارقه نور کوتاهی در سمت تاریک سیاره منجر شده است.
دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
محمد رضا جوادی یگانه استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران در این باره در توئیتی نوشته است: «اگر روان‌شناسی جمعی مردم ایران را بدانید؛ و حساسیت بالای مردم در باره دختران دانش‌آموز و مادرانشان، و افزایش نگرانی‌‌ها و پایین آمدن آستانه تحمل مردم را درک کنید، می‌دانید که امشب باید تکلیف این شخص و این فیلم مشخص شود و به افکار عمومی توضیح داده شود.»
فیلمی جدید از برخورد خشن پلیس آمریکا با یک متهم در ایالت کالیفرنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.
در حادثه برخورد یک خودرد با یک دستگاه کامیون نزدیک شهر سئول در کره جنوبی، ۲۹ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
فیلم برخورد یک بمب افکن ب ١٧ متعلق به جنگ جهانی دوم با یک هواپیمای کوچک در جریان نمایشگاه هوایی دالاس را مشاهده می‌کنید.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
یک خودرو ون پس از سبقت از خودروی مقابلش به طور وحشتناکی با خودروی دیگر برخورد می‌کند.
فیلمی از لحظه برخورد یک موتورسوار با خودرو را مشاهده می‌کنید که باعث افتادن راکب موتور به داخل چاه شد.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگاه خودرو با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ