توافق روز جمعه ایران و عربستان در خصوص از سرگیری روابط دوجانبه و تأثیرات مهم آن محور اصلی صفحه نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب را تشکیل می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاسجردی درباره تأثیر فقدان لابی ایران و قدرت‌گرفتن مصوبات کنگره، گفت: «لابی از نکات مهم تصمیم‌سازی در آمریکاست. لابی شرقی، عربستان و اسرائیل در تأثیرات مؤثر هستند و به نظرم تاکنون این لابی‌ها خود را نشان داده است. در کشور آمریکا سیستم فعالیت می‌کند و ایران باید کانال لابی خود را داشته باشد و بتواند از طریق رایزنی‌ها بر تصمیمات تأثیر بگذارد.»
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیرات انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی بر اعتماد سازی و اعتماد بخشی به مردم پرداخت.
چند روز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
چندروز گذشته خبر‌های بسیاری در رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند بر روی بورس امروز تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
برای محافل رسانه‌ای و افکار عمومی ایرانی این مساله قابل طرح است که پیروزی کدام جریان در راستای منافع ایران خواهد بود؟ اردوغان یا قلیچدار اوغلو؛ کدام‌یک گزینه مطلوب ایران خواهد بود؟ یا به روایت دیگر، مساله مهم این است که تداوم قدرت اردوغان یا به قدرت رسیدن قلیچدار اغلو، چه تاثیرات را بر مناسبات تهران و آنکارا خواهد گذاشت؟
دارو‌های ضد اضطراب تأثیرات مستقیمی بر مغز و بدن دارند که می‌تواند به کاهش علائم استرس مانند نگرانی، ترس و حملات پانیک کمک کنند. پزشک و گاه روان‌پزشک باید این داروها را تجویز کنند.
بررسی تأثیرات توافق میان عربستان و ایران به ویژه بر بحران یمن و روابط با اردن از مهم ترین موضوعاتی است که روزنامه های مطرح عربی به آن پرداخته اند.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان، توافق امضا شده میان عربستان و ایران را دارای تأثیرات مثبت بر منطقه توصیف کرد.
رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان توافق میان عربستان و ایران را مثبت ارزیابی کرد.
حسین طائب به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره جنگ ترکیبی و امنیتی دشمن و تاثیرات مهم اینترنت در راستای تحقق اهداف این جنگ پرداخت.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: رموز و تأثیرات این انقلاب نه‌ فقط بر دشمن بلکه حتی بر بسیاری از خواص و دلسوزان نظام هم مشخص نیست. در تاریخ این نهضت، وقایعی اتفاق افتاده که باید به‌طور خاص مورد تمرکز و توجه قرار بگیرد و واقعه ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ از جمله آن موارد است.
اندازه نهادهای انقلابی در اقتصاد ملی با وجود تأثیرات بزرگ رو به کاهش است.
امروز خبرهای بسیاری در رسانه ها منتشر شد که این اخبار می توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند. ده خبر شاید تاثیرات بیشتری را بر روی بورس داشته و برای سهامداران حائز اهمیت باشند.
در حال حاضر مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بازار را در ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد انتشار گزارش‌های عملکرد فصل پاییز شرکت‌هاست که برای بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علاوه بر این، موضوع ادامه‌دار بودن عرضه کالاها در بورس کالا، به‌ویژه خودرو‌ها، عامل مهمی است که به‌رغم مخالفت‌های عده معدودی که منافع خاصی را دنبال می‌کنند، به نظر ادامه خواهد داشت و بر بورس کالا و گروه‌های مرتبط نیز تاثیرات مثبتی خواهد گذاشت.
تأثیرات روش‌های مختلف پاکسازی بر سطح سکه‌های تاریخی نقره در قالب طرح پژوهشی، توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری بررسی شد.
به طور کلی ساعت بدن ما توسط عواملی از درون ما کنترل شده و توسط تأثیرات دنیای اطرافمان، مانند زمان ورزش و قرار گرفتن در معرض نور، تغییر می‌کند. در مورد تأثیر ورزش بر تغییر ساعت بدن مطالعات اندکی انجام شده است. دیرتر به رختخواب برود ممکن است از ورزش کردن در اواخر روز، در زمانی بین ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۰ شب سود ببرد.
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
«چشم انداز آتی اقتصاد ایران، همراه با رشدِ بسیار کُند و آرام خواهد بود. همین مساله موجب می‌شود تا مردم، تاثیرات این رشد را حس نکنند. ما باید رشد اقتصادی را با سرعت بیشتری تجربه کنیم. در این رابطه، بهره‌گیری ایران از ظرفیت‌های اقتصادی منطقه اوراسیا بسیار مهم است. اعمال قاعده تعرفه صفر وارداتی و صادراتی در رابطه با این منطقه، بایستی مورد توجه باشد. این مساله خود جدای از برخی مزایای اقتصادی برای ایران، میزان قابل توجهی از بوروکراسی داخلی زائد و پیچیده کشورمان را نیز از دور خارج می‌کند.»
نشریه بلومبرگ مدعی شد دولت آمریکا از برخی بانک‌های اصلی این کشور خواسته به منظور کاهش تأثیرات تحریم‌ها، با برخی شرکت‌های روسیه همکاری داشته باشند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وضع عوارض صادراتی بر محصولات جالیزی تأثیرات منفی بر معیشت کشاورزان دارد و این موضوع را با حضور وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون کشاورزی بررسی خواهیم کرد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیرات ورود سامانه بارشی ضعیف در استان گفت: این سامانه سبب برخاستن گرد و خاک‌های همرفتی در مناطق شرق، شمال شرق و غرب استان خواهد شد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیرات ورود سامانه بارشی ضعیف در استان گفت: این سامانه سبب برخاستن گرد و خاک‌های همرفتی در مناطق شرق، شمال شرق، غرب استان خواهد شد.
لیموشیرین در سم‌زدایی بدن و دفع سموم بسیار مؤثر بوده و همچنین این میوه می‌تواند تأثیرات مضر استرس و آلودگی‌ها را خنثی کند. همچنین منبع مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش التهابات، تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر عفونت‌ها کمک می‌کند.
این تصمیم به نشانه اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق بشر و تأثیرات منفی زیست محیطی در قطر طی پروسه آماده‌سازی برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ