نخست وزیر اسبق عراق به نقش مهم سردار شهید قاسم سلیمانی در خصوص پایه ریزی توافق میان عربستان و ایران اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع شمس آذر پایه گذار گل تیمش بود ولی خوش شانس نبود تا این موضوع منجر به برد تیمش شود.
صادق محرمی با فراری تند و تیز و دیدنی از سمت راست، پایه گذار یکی از گل های تیمش بود.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: طب سنتی امروزه در سطح کشور بر مبنای دانش پایه گذاری شده و می تواند گره گشا باشد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس اطلاعیه ای در سایت کدال منتشر کرد.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، پایه گذار گل دوم این تیم مقابل آرسنال بود.
یک روانپزشک، به بیان جنبه‌های مختلف بهداشت روانی افراد پرداخت.
بر اساس تصمیم وزارت صمت تولیدکنندگان تمام محصولات زنجیره فولاد مکلف شدند ۱۰۰ درصد عرضه خود را در تالار داخلی بورس انجام دهند و قیمت پایه محصولاتی را که در بورس عرضه می‌کنند.
قبل از آغار جام تخت جمشید فوتبال ایران لیگی داشت به نام جام منطقه ای ، لیگی که پایه گذار جام تخت جمشید شد.
با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.
فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، حداقل خرید آنلاین در بازار پایه برای هر سفارش ۵ میلیون تومان خواهد بود.
فرمانده کل سپاه گفت: لشکری که شهید دقایقی ساخت پایه‌گذار یک حرکت عظیم و مؤثر یعنی حشد الشعبی در عراق شد که توانستند در عراق کارهای بزرگی را انجام دهند.
مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
وزارت صمت خطاب به شرکت بورس کالا تأکید کرد که هر گونه اقدام یک جانبه و بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار برای تغییر فرمول قیمت گذاری غیرقانونی است.
جدیدترین گزارش‌ از شاخص‌های پولی نشان می‌دهد از ابتدای سال تا پایان مهرماه، پایه پولی با روند صعودی همراه بوده و در پایان هفتمین ماه سال به بیش از ۷۱۲ هزار میلیارد تومان رسیده است. رکوردی که در کنار ضریب فزاینده، تاثیر مهمی در حجم نقدینگی خواهد داشت.
کودی گاکپو مهاجم باشگاه PSv، با گلزنی مقابل سنگال پایه گذار برد تیمش بود و درخشش های او از رده باشگاهی، به عرصه ملی راه یافته است.
اگرچه وزارت صمت ۱۵ آبان ماه اعلام کرده بود که وزارتخانه از مداخله در کشف قیمت در بازار بورس کالا خودداری می کند اما ۲۴ آبان ماه تاکید کرده که قیمت پایه سیمان با هماهنگی صمت باید انجام شود.
اگرچه وزارت صمت ۱۵ آبان ماه اعلام کرده بود که وزارتخانه از مداخله در کشف قیمت در بازار بورس کالا خودداری می کند اما ۲۴ آبان ماه تاکید کرده که قیمت پایه سیمان با هماهنگی صمت باید انجام شود.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.
صادق محرمی در ترکیب اصلی دیناموزاگرب به صورت کامل مقابل چلسی بازی کرد و پایه گذار تنها کل تیمش مقابل حریف سرشناس انگلیسی بود.
وزیر امور خارجه بلاروس به اتفاق هیئت همراه پیش از ظهر امروز (پنج شنبه ۵ آبان ماه) با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
مارکو آسنسیو شب گذشته برابر سویا به عنوان هافبک تهاجمی بازی کرد و پایه گذار گل دوم تیمش بود. او می گوید در این پست بهترین عملکرد را دارد.
نشست تخصصی «نقش آموزش عالی در توسعه بخش کشاورزی» با تجلیل از زنده یاد دکتر بهزاد قره یاضی، پایه گذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات برگزار می شود.
علوم پایه ریشه دانشی به حساب می آید و تمام کاربردهای زندگی بشر را شامل می شود این رشته کمک کننده ساخت وسایل نقلیه برای رفت و آمد انسان ها تا درمان بیماری های مختلف و سیاست گذاری برای مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی را شامل می شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش تنوع محصولات دفاعی زمین پایه، هواپایه، دریاپایه، موشکی و خصوصاً پهپادی ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبدیل به لنگر ثبات و قدرت تأثیر گذار منطقه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ