سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با تاکید بر این‌که «برجام یک دستاورد مهم در حوزه منع اشاعه هسته‌ای است»، خاطرنشان کرد: آنتونیو گوترش خواهان بازگشت تمام طرف‌ها به توافق هسته‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
مرجع عالیقدر شیعیان در عراق با ارسال نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درخصوص حادثه آتش زدن قرآن در سوئد اعلام کرد صدور چنین مجوزهایی شرم‌آوری مغایر با روح آزادی بیان است.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
«استفان دوجاریک» سخنگوی «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در کنفرانس خبری در پاسخ به این پرسش که آیا بازگشایی سفارت ایران در عربستان سعودی گامی مثبت در منطقه است، گفت: فکر می‌کنم، هر زمان دو کشور، بخصوص دو کشور با نفوذ زیاد در آن منطقه--در خلیج (فارس) --در گفت‌وگوی صریح و سازنده هستند، برای منطقه مفید است.
وزیر خارجه روسیه امروز در دیدار با دبیرکل سازمان ملل درباره تحولات اوکراین، سوریه، یمن و افغانستان و نیز همکاری مسکو و سازمان ملل در اجرای طرح دریای سیاه گفتگو کرد.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه تن از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته شدند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه نفر از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته و زخمی شدند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه نفر از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته و زخمی شدند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه نفر از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته و زخمی شدند.
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه از کشورهای ثروتمند خواست تا برای به صفر رساندن انتشار گاز دی اکسید کربن تا سال ۲۰۴۰، تلاش کنند.
«آنتونیو گوترش» در ادامه سفر به عراق با «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان در اربیل دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس اعلام وزارت امور خارجه آمریکا، «آنتونی بلینکن» قرار است با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در خصوص اوکراین دیدار کند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، مارتین گریفیتس، در آخر هفته از شهرهای حلب و دمشق در سوریه و غازیانتپ در ترکیه بازدید خواهد کرد.
دبیرکل سازمان ملل انفجار تروریستی روز دوشنبه در مسجدی در شهر پیشاور پاکستان را به شدت محکوم کرد.
سخنرانی اشتباه آنتونیو گوترش اولین اشتباه در سطح سخنرانی بین المللی نبود. در این گزارش به چند نمونه دیگر پرداخته‌ایم.
رئیس جمهوری مصر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره بحران لیبی و نشست تغییرات اقلیمی که قرار است در شرم الشیخ برگزار شود، رایزنی کردند.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای از اعضای شورای امنیت خواست ضمن حمایت از نیرو‌های پلیس هائیتی برای برخورد با باند‌های تبهکار، تحریم‌هایی علیه سرکردگان این باند‌ها اعمال شود.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد به همه پرسی های روسیه در مناطقی از شرق و جنوب اوکراین واکنش نشان داد.
سخنگوی آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در بیانیه‌ای که در وبگاه سازمان ملل منتشر شده است نوشت: دبیرکل به دقت اعتراضات در جریان در ایران را دنبال می‌کند. او در دیدار دوجانبه‌اش با رییس جمهور رئیسی در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲ بر ضرورت احترام به حقوق بشر تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد آخرین تحولات مذاکره برای لغو تحریم‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اتفاقات اخیر در کشورمان از نیرو‌های امنیتی ایران خواست تا علیه آنچه اعتراضات ضد دولتی عنوان کرده است به صورت غیر ضروری و نامتناسب از زور استفاده نکنند.
آنتونیو گوترش روز سه‌شنبه در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل عنوان کرد که توافق احیای برجام "دور از دسترس" به نظر می‌رسد.
سفیر ایران در نامه به آنتونیو گوترش، اتهامات اخیر دولت آلبانی علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس دانست و تاکید کرد: کشورم به دروغ متهم به حمله سایبری شد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ