این فیلم پس از اولین حضور جهانی خود در بخش اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم  ونیز، نمایش خود را در فستیوال‌های تورنتو، بوسان، هامبورگ، آسیاپاسفیک، سائوپائولو، لیسبون، گوتنبرگ، اوراسیا، ژنو و … ادامه داد تا در سال آینده به اکران جهانی درآید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام در دیدار مقابل آلمریا یک مرتبه دیگر موفق به گلزنی شد و این بار تیمش را پیش انداخت.
باشگاه سیتی بابت قهرمانی در سوپرجام فوتبال اروپا جایزه مالی خوبی به جیب می زند.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
دو بازیکن ایران که در تیم رویایی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند، حس خاصی به جوایز فردی خود ندارند.
نوبو کاواکامی، موسس شرکت رسانه‌ای و مخابراتی ژاپنی DWANGO جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اولین نفری که موفق به نوشتن مقاله‌ای که نشان‌دهنده نقض ذاتی اثبات موچیزوکی شود، تعیین کرده است.
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
جوایز دقیقی که تنیسورها بابت حضور در گرنداسلم ویمبلدون دریافت کردند، مشخص شد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش های علمی صنعتی از افزایش جایزه جشنواره خوارزمی به یک میلیارد تومان خبر داد.
وینیسیوس جونیور مهمترین مدال ایالت ریودوژانیرو را به پاس خدماتش برای برابری انسان ها و مبارزه با نژادپرستی دریافت کرد.
جایزه مصطفی(ص) در سال جاری و در پنجمین دوره در چهار حوزه علمی به آثار شاخص از برترین دانشمندان جهان اسلام اعطا می‌شود.
جایزه بهترین مربی کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۲۲ به محمد بنا اهدا شد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با گل سه امتیازی خود مقابل استقلال تهران دنبال بازگشت به ترکیب اصلی این تیم است.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
فیلم همه چیز همه جا، به یکباره جوایز اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه غیراقتباسی، تدوین، نقش اول زن، نقش مکمل مرد و نقش مکمل زن را به دست آورد و با این هفت جایزه، برنده اصلی این دوره شد. عدم اهدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن به کیت بلانشت، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به برندن گلیسون و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی به بنشی‌های اینیشرین جزو شگفتی‌های این دوره بود.
تریپل سیو دروازه بان ناپولی مقابل رم را می توان از حالا کاندیدای اصلی دریافت جایزه سیو سال دانست.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جایزه ملی محیط زیست رکن مهم فرهنگسازی و گامی در راستای اجرای اصل ۵۰ قانون اساسی است.
قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول همکاری سه نهاد دولت، صنعت و دانشگاه را هسته اصلی نوآوری دانست.
ارانی چهره اصلی گروهی بود که به «پنجاه‌و‌سه نفر» مشهور است. او استاد فیزیکی بود که در تبریز متولد و در تهران بزرگ شده بود. از دارالفنون و دانشکده پزشکی با رتبه اول فارغ‌التحصیل شده و جایزه گرفته و در سال ۱۳۰۱ برنده یک بورس دولتی برای اعزام به آلمان شده بود.
امشب مراسم توپ طلا در حالی برگزار می شود که تقریبا شکی وجود ندارد جایزه اصلی به کریم بنزما خواهد رسید.
بیژن عبدالکریمی گفت: انقلاب میثاق ملی را رعایت نکرد. چرا طی این ۴۳ سال، اصل ۲۷ قانون اساسی که اجتماع آزاد قانونی را جایز شمرده است، حتی یک‌بار رعایت نشد؟ مگر ما ۱۰۰ هزارنفر جمعیت را در استادیوم آزادی جمع نمی‌کنیم، مگر آن‌زمان اتفاقی می‌افتد؟ چرا این ۱۰۰ هزار نفر نمی‌توانند معترضان باشند؟
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قضات ما با جدیت و آمادگی کامل پرونده‌های درگیری‌ها را رسیدگی و اقدام به صدور رأی می‌کنند و مسامحه و ساده‌انگاری در رسیدگی‌ها در مقابل عناصر اصلی و مؤثر جایز نیست.
به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، از همین حالا مدعی اصلی دریافت جایزه بهترین گلزن لالیگا است.
سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که به واسطه شیوع کرونا مداوم به تاخیر افتاده بود، بالاخره از ۵ خرداد آغاز شد تا امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور سینما تداوم داشت؛ رویدادی که آغاز آن، دوره تازه‌اش با پیوستن این جشنواره به فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) به عنوان نهاد بین المللی ناظر بر جشنواره‌های بین المللی همراه بود.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ