در این رزمایش برای نخستین مرتبه نصب پل شناور به‌منظور تردد نیرو و تجهیزات روی رودخانه تمرین خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم نکونام، بازیکنان استقلال امروز (شنبه) به استراحت می‌پردازند.
تمرین امشب سرخپوشان تبریزی در هوای خنک برگزار شد.
تمرین امروز پرسپولیس در هوای تابستانی استادیوم کاظمی برگزار شد.
تمرین یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس سنگین و پرفشار انجام شد.
نساجی مازندران با هدایت مهدی رحمتی خود را آماده هفته دوم لیگ برتر می‌کند.
دو مدعی جدی این فصل رقابت‌های لیگ برتر در باران غافلگیرکننده تهران تمرین پرنشاطی را برگزار کردند.
تمرین هوادار تهران امروز در حال و هوایی خاص برگزار شد.
تمرین امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در هوای گرم و بارانی تهران انجام شد.
وجیدی گفت: با توجه به گرمای زیاد در مرز‌های دیگر و مساله بُعد مسافت، امیدواریم زائران بیشتری از مرز تمرچین عبور کرده و ما نیز زمینه سفر بهتر را فراهم کنیم.
ایرباس خطوط هوایی فرانسه که ۲۱۶ مسافر و ۱۲ خدمه را حمل می‌کرد، اندکی بعد از عبور از یک توفان بر فراز اقیانوس اطلس در نزدیکی دماغه سبز واقع در ۴۰۰ کیلومتری پایتخت برزیل ناپدید شد. بی‌نتیجه ماندن ردیابی‌ها این احتمال را مطرح کرد که هواپیما سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باخته‌اند. به دستور سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه) تیم بحران به سرعت تشکیل شد.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
نظام بانکی سوئیس که تا پیش از این یکی از محبوب ترین ساختارهای پولی در غرب به شمار می رفت طی هفته های گذشته درگیر یک بحران جدی شد و البته توانسته تا حدودی آن را مدیریت کند.
باشگاه یوونتوس قصد دارد اسطوره‌اش الساندرو دل‌پیرو را به تورین برگرداند تا به عبور بیانکونری از شرایط دشوار فعلی کمک کند.
گروه صنعتی ایران خودرو در روزهای پایانی بهمن ماه، با تولید ۱۱۶ هزار و ۹۰۹ دستگاه موتور ملی، موفق شد از بیش ترین میزان تولید موتور ملی که در سال ۱۳۹۶ محقق شده است، عبور کند.
در شرایطی که وضعیت آلودگی هوا در تهران از مرز خطر هم عبور کرده بازیکنان استقلال در فضای باز تمرین کردند.
امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
تیم شهرداری گرگان در حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر بسکتبال برابر نفت آبادان به برتری رسید تا به صدرنشینی‌اش در این مسابقات ادامه دهد.
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
سرمربی تیم ملی در فاصله کوتاه باقیمانده تا جام جهانی قطر و جدال با تیم انگلیس، در تلاش است از کوچکترین جزییات نیز به سادگی عبور نکند.
سروش رفیعی پس از مصدومیت جزئی امروز به تمرین بازگشت.
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت که بحران سیاسی کنونی سخت ترین بحران سیاسی از سال ۲۰۰۳ به بعد است، اما عراق در حال عبور از آن است.
پرسپولیس در هفته چهارم با عبور از سد صنعت نفت بهترین تیم فنی از نگاه سایت آنالیز یازده لقب گرفت. با گرفتن نمره 7.2 از 10.
تمرین چهارشنبه شب پرسپولیس چالشی جالب و جدید را در خود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ