مهرام در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بالاخره طعم شکست را در دیداری نزدیک چشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
رسوایی کشف مواد مخدر در کاخ سفید و هم چنین سیاست‌های ضد آمریکایی عربستان در کنار لزوم خروج آمریکایی ها از سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شرکت نفت و گاز انگلیسی شل پس از گذشت بیش از یک سال از تعهد به خروج از بازار انرژی روسیه، همچنان به تجارت گاز این کشور مشغول است.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
استانیس السبرگ، تحلیلگر ارشد ورزشی و پژوهشگر دانمارکی، گفت: «عربستان سعودی با میزبانی رویدادهای ورزشی معتبر و سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های فرهنگی، قصد دارد خود را مقصد رویدادهای بین‌المللی نشان داده و تصویری مدرن را به جهان نشان دهد».
رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با ساخت داخل لوله‌های لاستیکی صادرات نفت‌خام، از خروج ده‌ها میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد داوری ها در چند بازی اخیر علیه آن ها بوده است.
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع بازی با نفت مسجد سلیمان علیه سرمربی تیم حریف شعار دادند.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان با انجام کارهای اداری و مالیاتی مجوز خروج از کشور را دریافت کرد.
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سرانجام مجوز خروج از ایران را دریافت کرد.
به نظر می رسد مشکلات مربی اسپانیایی و سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای خروج از ایران در حال برطرف شدن است.
مربی اسپانیایی و سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان از بی توجهی سفارت این کشور به وضعیت او برای خروج از ایران گلایه کرد و گفت: «پاکو خمس» ممکن است در تراکتور شوکه شود.
مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان برای خروج از ایران و بازگشت به خانه با مشکلاتی مواجه شده است.
بازیکنان نفت مسجدسلیمان با پشت سر گذاشتن بحران‌ها، حالا آماده یک مصاف حساس با فولاد خوزستان هستند.
شرکت نفت ایرانول برای تسهیل جابه ­جایی زائران اربعین حسینی اقدام به عرضه مستقیم محصولات با قیمت مصوب در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین کرده است.
ترکیب نفت آبادان برای بازی امروز مقابل تراکتور مشخص شد.
امریکا درصدد برافروختن جنگ علیه ایران نیست. چون بخوبی می‌داند که با این کار کل منطقه در آتش خواهد سوخت. در چنین شرایطی که بشدت نیازمند آرامش منطقه برای خروج سالم نفت و گاز از آن است، بعید به نظر می‌رسد که به فکر حمله نظامی به ایران باشد.
مرتضی افقه کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت قصد دارد، از هرآنچه که می‌شود، مالیات اخذ کند، اظهار داشت: در گذشته با وجود درآمد‌های نفتی به دلیل دردسر‌هایی که اخذ مالیات داشت، دولت‌ها کمتر به سراغ آن می‌آمدند و با همان درآمد‌های نفتی مملکت را اداره می‌کردند، اما بعد از تشدید تحریم‌ها در سال ۹۷ و همزمان با خروج ترامپ از برجام، با کاهش درآمد‌های نفتی، دولت روحانی و در ادامه دولت رئیسی نیز روی به افزایش فشار مالیاتی آوردند.
سوریه خواستار خروج فوری نیروهای آمریکایی شد و از این نیروها خواست تا از سرقت و قاچاق نفت و گندم سوریه خودداری کند.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ