مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان با انجام کارهای اداری و مالیاتی مجوز خروج از کشور را دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، درباره عملکرد ضعیف مهروز ساعی مربی تیم ملی در مسابقات ترکیه، گفت: برای کسی که سال‌ها از تکواندو دور بوده و حالا مربی تیم ملی شده قطعا میدان‌های بزرگ سخت و دشوار خواهد بود.
علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی پوشان نحوه پیروزی را فراموش کرده‌اند.
قرار است فردا لوئیس انریکه رسما به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی شود ولی او همچنان بر سر یک مسئله با باشگاه مشکل دارد.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا گفت پیوستن ساندرو تونالی به نیوکسل جای حسرت دارد.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان گفت، مشکل اصلی تیمش نداشتن اعتماد به نفس است که با بردن چند مسابقه برطرف خواهد شد.
مدیر فنی تیم ملی شطرنج می‌گوید: با ولادیمیر کرامنیک استاد بزرگ روس برای هدایت تیم ملی صحبت کردیم و مسائل مالی هم به خوبی پیش رفته و اگر مشکل خاصی نباشد این مربی در خرداد یا تیر در ایران حاضر می‌شود.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
سرمربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ اندونزی از پیشرفت این کشور در آسیا و جهان تا مشکلات و شرایط سخت تیراندازان ایرانی با فارس به گفت‌وگو پرداخت.
دنی سبایوس امروز در اردوی تیم ملی اسپانیا تایید کرد که در مورد اتفاق رخ داده در ال‌کلاسیکو با گاوی صحبت کرده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، در یک مصاحبه درباره فضای تمرین‌های میکل آرتتا گفت این مربی اسپانیایی وقتی پا به توپ می‌شود همچنان تکنیک فوتبالی فوق‌العاده‌ای دارد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.
مربی ارشد کشتی آزاد مازندران می‌گوید آنها امسال با وجود مشکلاتی که بود، باز هم قهرمان کشور شدند. او مشکل بزرگ را، وجود رقبای مازندرانی دانست.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ مربی بدون دلیل بازیکنی را از ترکیب اصلی کنار نمی‌گذارد.
مربی اسپانیایی نفت مسجدسلیمان که به زحمت توانست از کشور خارج شود، درباره دوران حضورش در ایران صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دوستان اگر به خاطر اختلاف با استکی به دنبال مربی خارجی هستند این هزینه را روی دست مملکت نگذارند.
مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان برای خروج از ایران و بازگشت به خانه با مشکلاتی مواجه شده است.
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که بعد از جدایی از این تیم هنوز نتوانسته ایران را ترک کند، از سفارتخانه به دلیل عدم همکاری برای حل مشکلش گلایه کرد.
کارلو آنچلوتی، مربی رئال مادرید، روحیه جنگندگی و تسلیم ناپذیری شاگردانش را ستود. رئال در شبی که تا دقیقه 95 از شاختار عقب بود، بازی را مساوی کرد.
مربی تیم آلومینیوم اراک معتقد است که نبردن در اراک، اعتماد به نفس بازیکنان این تیم را پایین آورده بود.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل چلسی در دربی لندن، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد تا درباره این بازی پرحادثه گفت و گو کند.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ