باشگاه زنیت به جذب دوباره سردار آزمون پس از یک نیم فصل حضور این بازیکن در بایرلورکوزن فکر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
منچستریونایند با بسته‌ای ۶۰ میلیون یورویی وارد مذاکرات جذب راسموس هویلوند شد
باشگاه الهلال پیشنهاد رسمی‌اش برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را ارائه کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است، ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مهدی ترابی را یک تیم اماراتی نشان کرده و مذاکراتی فعلا بی‌نتیجه بین طرفین انجام شده است.
باشگاه الاتفاق در اولین گام بعد از جلب رضایت با جرارد در تلاش است تا دو ستاره لیگ برتری را جذب کند.
منچستریونایتد با ارائه پیشنهاد 70 میلیون یورویی در آستانه جلب رضایت چلسی برای خرید میسون مونت قرار دارد.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
پیشنهاد اولیه باشگاه آرسنال برای جذب کای هاورتز، هافبک آلمانی چلسی، رد شد.
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
لیورپول برای خریدن فده والورده دست به کار شده و به رئال مادرید پیشنهاد داده اما رئال پیشنهاد اولیه این تیم را رد کرده است.
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
در صورت انتقال نوراللهی به لیگ عربستان، او به اولین لژیونر ایرانی تبدیل می‌شود که به لیگ این کشور منتقل شده است. روابط ایران و عربستان بعد از سال‌ها به حالت عادی برگشته و این مسأله باعث شده در فوتبال هم اخباری در این زمینه مطرح شود.
در حال حاضر ۷۰ کشور در طول سال جهت بهره مندی بیشتر از نور خورشید، اقدام به اعمال تغییراتی در ساعت رسمی خود می‌کنند و در اصطلاح از ساعت تابستانه (Daylight Saving Time) استفاده می‌کنند؛ ساعت تابستانه به حالتی می‌گویند که بر اساس آن در ۶ ماه ابتدایی سال ساعت–معمولاً یک ساعت- به جلو کشیده می‌شود و ۶ دوم سال به حالت اولیه باز می‌گردد؛ این تغییرات ساعت در منطقه‌های زمانی منجر به طولانی شدن روز در هنگام عصر و کوتاه‌تر شدن روز در هنگام صبح می‌شود.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
یوسف موکوکو، ستاره 18 ساله باشگاه دورتموند، که از بارسا و چلسی هم پیشنهاد دارد، با نیوکسل به توافق اولیه رسیده است.
نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
ایلان ماسک پیشنهاد کرد توافق ۴۴ میلیارد دلاری اولیه برای خرید توییتر را ادامه دهد و خواستار پایان شکایت این شرکت برای دریافت خسارت از او شد.
انتخاب جانشین جواد نکونام در فولاد خوزستان یک ابهام بزرگ در فضای فوتبال محسوب می‌شود.
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال با تشریح دلایل حضورش در این تیم و جدایی بعد از قهرمانی در لیگ ایران، گفت: «برونو متسو» اولین پیشنهاد مربیگری را به من داد.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را به شیخ دیاباته ارائه کرده و پس از توافق اولیه، حالا منتظر پاسخ نهایی اوست.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ