مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: بسته‌های حمایتی برای صادرکنندگان از جمله گواهینامه صادرکننده برتر، ثبت کالای صادراتی، نشان ویژه صادرات، صادرکننده نمونه و... برای صادرکنندگان در نظر گرفتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همراه اول علاوه بر کاهش تعرفه رومینگ بین‌الملل در کشور عراق، از ارائه پنج بسته ویژه اربعین خبر داد.
دولت آمریکا بسته کمکی برای بخش نظامی و کشاورزی اوکراین در نظر گرفته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبار بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ براساس سیاست‌های حمایتی دولت افزایش می‌یابد.
سوئد و بلغارستان بسته‌های کمکی جدیدی را برای اوکراین اعلام کردند.
همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت و همچنین تخفیف‌های جذاب خرید نت‌باکس و بیمه گوشی به استقبال و نکوداشت روز خرم‌آباد رفت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: طی هفته های آینده بسته حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان نوپا تدوین شده اجرایی می شود.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
معاون سیستم‌ها و فناوری اطلاعات سازمان شیلات ایران گفت: بسته حمایتی نژادهای بومی آبزیان از سوی معاونت توسعه آبزی‌پروری در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال کارآفرین تهیه شده است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تصریح کرد: رویکرد در نوسازی بافت فرسوده همراهی و مشارکت توأمان مردم و حمایت و فراهم کردن بسترهای نوسازی بافت فرسوده توسط دولت و شهرداری‌هاست.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر از طراحی و پیاده‌سازی بسته‌های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی مختص تمامی مشترکان خود خبر داد.
رشت- دولت در کنار توجه به واردات برنج، باید با برنامه ریزی هدفمند، تعریف بسته‌های حمایتی و تسهیل بخشی امور کشاورزی در بخش‌های مختلف از دغدغه‌های کشاورزان و تولیدکنندگان این بخش حمایت کند.
همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان خود، به استقبال شب یلدا رفت.
تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
معاون علمی، فناوری و افتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: برای مجموعه‌های دانش محور بسته‌های حمایتی ویژه تعریف می‌شود.
همراه اول همگام با تیم ملی کشورمان، با طراحی «بسته‌های رومینگ ویژه جام جهانی»، و «بسته مکالمه رومینگ» به استقبال برگزاری این رویداد جهانی به میزبانی قطر رفت.
هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیگیری مطالبات دانشجویان از مسیر و بسترهای قانونی حمایت می کند.
ایرانسل که پیش از این دو بسته ویژه اینترنت رومینگ برای زائران اربعین حسینی معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید خود نیز رونمایی کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران از تهیه بسته‌های حمایتی از کشاورزان در این شرکت خبر داد.
بی‌شک اگر در جشنواره فجر نتوان از تولیدات باکیفیت و به خصوص دارای ظرفیت اکران و فروش بالا ردی دید، روشن نگه داشتن چراغ سینما در سال ۱۴۰۲ از امسال هم دشوارتر خواهد بود و بسته‌های حمایتی چند میلیاردی نیز کمکی به سر پا ماندن سینماداران نیز نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ