پس از زلزله شدید امروز ترکیه، اینترنت در این کشور افت کم و غیرقابل محسوسی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
سرمربی یونانی گل‌گهر معتقد است بهبود وضعیت چمن استادیوم‌ها باید در فوتبال ایران در اولویت قرار داشته باشد.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید تیمش هرچه زودتر باید از این وضعیت ناامیدکننده خارج شود.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، ضمن انتقاد نسبت به گرانی کالاها، وضعیت معیشتی مردم، قیمت مسکن و اجاره بها و افزایش مهاجرت از کشور، گفت: وقتی مردم می‌بینند امور اقتصادی اصلاح نمی‌شود، حتی اگر ربطی به روحانیت نداشته باشد، این ضعف‌ها را از جانب ما می‌بینند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین حج و عمره سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۲ را در سرزمین وحی را تشریح کرد.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید وضعیت کنونی لیگ برتر شباهت جالبی به اولین دوره لیگ حرفه‌ای دارد.
پنجه گربه حاوی چندین ترکیب قدرتمند مانند اسید‌های فنولیک، آلکالوئید‌ها و فلاونوئید‌ها است که می‌توانند به وضعیت سلامت انسان یاری برسانند.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به وضعیت آن دسته از محکومان و زندانیان که دارای شاکی خصوصی هستند نیز گفت: این بخش از زندانیان و محکومان چنانچه بتوانند تا پایان سال رضایت شاکی خصوصی خود را جلب کنند می‌توانند از عفو اخیر بهره‌مند شوند.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از مسابقه برابر گل‌گهر در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت سیاوش یزدانی جواب جالبی داد.
سردار آزمون با انتشار یک استوری به وضعیت نه چندان جالب مردم زلزله زده خوی واکنش نشان داد.
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
بنا بر نقشه جدید که از فردا اعمال خواهد شد، یکی از شمار شهر‌های نارنجی کاسته شده و بر شمار شهر‌های زرد افزوده شده است. تغییری که موجب شده شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») در همان تعداد هفته قبل ثابت بماند. اتفاقی جالب توجه که برای نخستین بار است در ایام کرونا رخ می‌دهد؛ تقریبا ثابت ماندن وضعیت کلی نقشه رنگ بندی کرونایی در دو هفته.
نکند مقامات عزیز و ارجمند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند انتظار دارند قدر قدرتانی از کره و یا سرزمینی دیگر بیایند و به حلّ این مشکلات بپردازند؟ جالب اینکه برخی از این مقامات و مسئولین محترم حتی غلیظ‌تر از مردم و مراجعین از وضعیّت موجود و مناسبات حاکم و گرفتاری‌های ایجاد شده برای کشور و ملّت و کژ کارکردی‌ها و سوء مدیریت‌ها می‌نالند و انتقاد‌ها و گلایه‌های شدیدتری مطرح می‌کنند. بی‌آنکه به کسی پاسخ بدهند که پس چرا کاری نمی‌کنید؟ پس برای چه پشت این منصب و میز نشسته‌اید و حقوق می‌گیرید؟
روزنامه اتلتیک در گزارش جالبی، به وضعیت ظاهری سرمربیان تیم های حاضر در جام جهانی پرداخته است.
بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال عربستان در دیدار مقابل آرژانتین به وضعیت پایداری دست یافت.
سرمربی پرافتخار تیم ملی فرانسه روی موقعیت سوزی عجیب امباپه وضعیتی جالب پیدا کرد.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
به گفته سخنگوی صنعت آب، بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت بارشی پاییز و زمستان آتی، احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست و همین امر بعد از دوسال خشک متوالی و کاهش ذخایر آبی کشور باعث حساسیت بیشتر در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف شده است؛ بنابراین مشارکت جدی بخش‌های مختلف مصرف در تنظیم برنامه‌های منابع و مصارف جلب شده است.
سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران طی سخنانی بااشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون، توضیحاتی ارائه داد.
این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید خیلی از بازیکنان مطرح و بزرگ فوتبال دنیا میزان چربی بدن‌شان در همین حدود بوده است و این مسئله نشان دهنده آمادگی بدنی لوکادیا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ