کسب سومین جایزه توپ طلا برای کریستیانو رونالدو با یک واکشن تاریخی از سوی این بازیکن همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر آنکه صحبت‌هایش که اکنون به بهانه انتخابات فدراسیون بازنشر می‌شود مربوط به گذشته بوده و حالت نصیحت‌گونه داشته، خواستار ماندن علیرضا دبیر تا المپیک 2024 پاریس شد.
برخی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر کرده اند تا از نزدیک وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد بررسی قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران استادیوم گوشزد خواهند کرد.
دقیقا بیست سال پیش هم دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشگاهی اروپا بودند.
یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته از لیگ‌ برتر در اهواز و بین دو تیم خوزستانی برگزار می‌شود.
عده ای از افراد به بهانه عید نیمه شعبان اقدام به برگزاری مراسم آتش بازی با استفاده از مواد منفجره و آتش زا کرده اند.
مراسم روز ملی عربستان در حالی برگزار شد که جورجینا رودریگس، نامزد مشهور کریستیانو رونالدو به آن واکنش نشان نداد.
مشهد ـ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره ۱۴۰۱ از ۲۱ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.
وزارت دفاع هوایی ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک نظامی با آمریکا بر فراز دریای ژاپن برگزار شد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.
رقابت‌های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد شد که در سایر کشورهای دنیا نیز با همان وضعیت برگزار می‌شود.
سودجویان با عناوینی نظیر «اخذ مستقیم پروانه از سازمان نظام روانشناسی» اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های کارورزی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی کرده‌اند.
طبق گفته «ایزیدور خاراکسی» از مورخان و جغرافیدانان یونانی سده اول میلادی دژ رشکان شهر ری، تفریحگاه و استراحتگاه بهاره شاهان اشکانی و یکی از اماکن مهم برگزاری مراسم و آیین‌های نوروزی در دوره امپراتوری ساسانی به شمار می‌رفت.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار را به بهانه انتشار اطلاعات خصوصی تعلیق کرد اما پس از برگزاری نظر سنجی و رای کاربران، اعلام کرد حساب ها را به طور آنی رفع تعلیق می کند.
نیروهای نظامی آمریکا و ژاپن به بهانه انجام آزمایش موشکی اخیر از سوی کره شمالی، به برگزاری رزمایش مشترکی نزدیک جزیره «کیوشو» مبادرت ورزیدند.
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: ما برای اجرای قانون و تعهدی که به برگزاری مسابقات داشتیم، سفری طولانی به استرالیا داشتیم که 3 میلیارد تومان برای ما هزینه داشت؛ استرالیا هم باید به وظایف خود عمل کند و برای حضور در ایران بهانه نیاورد.
رئیس کمیسیون اروپا امروز جزئیاتی از تحریم‌های جدید ۷ میلیارد یوروئی بروکسل علیه روسیه به بهانه برگزاری همه پرسی در برخی از مناطق اوکراین را مطرح کرد.
دولت انگلیس امروز اعلام کرد که به بهانه برگزاری همه پرسی در برخی از مناطق اوکراین، ۹۲ نهاد و شخص روسی را در لیست تحریم های خود قرار داده است.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دولت آمریکا مخالفت خود با برگزاری همه پرسی در دونباس را با اعمال تحریم های جدید علیه روسیه نشان خواهد داد.
جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه تهران در واکنش به هتک حرمت مقدسات و آتش زدن پرچم ایران به بهانه درگذشت مهسا امینی تجمع کردند.
تعداد نیروهای ناتو در کوزوو به بهانه برگزاری رزمایش به طور موقت افزایش می‌ یابد.
رئیس کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیباآسیا) به بهانه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر می‌کند.
افراد این باند هتلی را در ترکیه اجاره و سردر آن تابلویی به نام این کالج نصب کرده بودند و در این مکان برای متقاضیان کلاس درسی برگزار می‌کردند تا برای ورود به دانشگاه آماده شوند و خوابگاهی نیز برای دانشجویان در نظر گرفته بودند، اما در واقع دانشجویان سال‌های بالاتر آموزش آن‌ها را به عهده می‌گرفتند و از اساتید معتبر دانشگاهی خبری نبود.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ