وزارت دفاع هوایی ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک نظامی با آمریکا بر فراز دریای ژاپن برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
بنا به اعلام یک رسانه ژاپنی، آمریکا، ژاپن و استرالیا رزمایش دریایی مشترکی را در دریای چین جنوبی برگزار می‌کنند.
رزمایش مشترک دو هفته‌ای آمریکا و یازده کشور درگیر امروز جمعه در آبهای استرالیا برگزار می‌شود و بنا بر گزارش‌های کشتی‌های ارتش چین نیز این رزمایش را به‌دقت رصد می‌کنند.
نیروی دریایی کره جنوبی اعلام کرد آمریکا، کره جنوبی و ژاپن در پاسخ به آزمایش‌های موشکی اخیر کره شمالی، رزمایش نظامی مشترک برگزار کردند.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از برگزاری رزمایش مشترک میان این کشور و تعدادی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای نخستین بار در عربستان سعودی خبر داد.
آمریکا، ژاپن و فیلیپین یک رزمایش مشترک دریایی را به زودی برگزار می‌کنند.
کره شمالی اعلام کرد رزمایش کنونی آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای این کشور، رزمایش جنگی خطرناک علیه یک قدرت اتمی است.
آمریکا و کره‌جنوبی قرار است به زودی رزمایش نظامی مشترکی را در ابعاد گسترده برگزار کنند.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن با هدف تقویت همکاری امنیتی و واکنش بهتر به آنچه تهدیدهای موشکی فزاینده کره شمالی خوانده شده، رزمایش مشترک دریایی خود را آغاز کردند.
کره شمالی پس از هشدار نسبت به واکنش شدید به رزمایش های‌نظامی آتی کره جنوبی و آمریکا، یک موشک بالستیک دوربرد را به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد.
نیروی هوایی کره جنوبی امروز در بیانیه ای از برگزاری رزمایش مشترکی میان این کشور و آمریکا با مشارکت جنگنده‌های اف-۳۵ و اف- ۲۲ خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش نظامی مشترک با نظامیان آمریکایی خبر داد.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد برای مقابله با تهدیدهای هسته‌ای کره شمالی، ماه آینده با آمریکا، رزمایش مشترک هسته‌ای برگزار می‌کند.
شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا قصد دارند رزمایش هوایی مشترک برگزار نمایند.
نیروهای نظامی آمریکا و ژاپن به بهانه انجام آزمایش موشکی اخیر از سوی کره شمالی، به برگزاری رزمایش مشترکی نزدیک جزیره «کیوشو» مبادرت ورزیدند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد در پاسخ به آزمایش موشکی کره شمالی، نیروی هوایی این کشور با نیروهای آمریکایی، رزمایش هوایی مشترکی برگزار کردند.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک «شمیر بُران» این کشور با نیروهای آمریکایی امروز پنج‌شنبه آغاز شده است.
وزارت دفاع ژاپن امروز در بیانیه ای از تداوم رزمایش نظامی مشترک آمریکا و این کشور به بهانه آزمایش‌های موشکی کره‌شمالی خبر داد.
آمریکا در واکنش به آزمایش موشکی اخیر از سوی کره‌شمالی، از رزمایش‌ های مشترک این کشور با کره‌جنوبی و ژاپن خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره را «مخرب و خطرناک» توصیف کرد.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن پس از ۵ سال و به منظور مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین، رزمایش مشترک دفاع در برابر حملات موشک‌های بالستیک، برگزار کردند.
رزمایش نظامی آمریکا با مشارکت کشورهای آسیای میانه در تاجیکستان در حال برگزاری است و تا شنبه هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.
رزمایش مشترک نیروهای آمریکایی و سعودی در مناطق ینبع و الخرج برگزار می‌شود.
عربستان سعودی به منظور افزایش توانایی رزمی نیروهای خود با آمریکا رزمایش نظامی مشترک برگزار می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ