شوش- نماینده مردم شوش در مجلس خواستار توجه ویژه‌ای توسط دولت نسبت به حقابه شرکت‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان شد و گفت: میزان آب اختصاصی به شرکت‌های شوش جوابگوی فعالیت آنها نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوقی رییس جمهور با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی در مواجه با کارشناسان حقوقی، از دولت خواست توجه بیشتری به واحدهای حقوقی داشته باشد.
رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
فومن - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، روستاها را پایگاه‌های مردمی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: مناطق روستایی مورد توجه سیزدهم است.
حمایت‌های همه جانبه رهبری از دولت سیزدهم این تصور را در افکار عمومی به وجود آورده که این دولت به توصیه‌های رهبری بدون کم و کاست عمل خواهد کرد و هیچیک از رهنمود‌های ایشان را نادیده نخواهد گرفت.
امسال سال مهار تورم نیز نامیده شده، ولی دولت بدون توجه به این مساله، چون در پی افزایش درآمد‌های خود است، سیاست‌هایی را اتخاذ می‌کند که به افزایش تورم منجر شده است. نمونه آن افزایش هزینه‌های دولتی و نیز گران شدن کالا‌ها و خدمات دولت مثل گاز و... است و حتی گرفتن پول برای تراکنش‌های بانکی است.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس و دولت به اشتغال زایی در روستاها خبر داد.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی دولت توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت است اما نباید ما را از توجه به کتاب و فرهنگ غافل کند.
شاهرود- امام جمعه بیارجمند ضمن تاکید بر ضرورت فرزندآوری، گفت: این روزها بزرگترین دغدغه مردم موضوع اقتصاد است لذا از دولت می‌خواهیم که برای مسکن و اشتغال جوانان اقدامی صورت دهد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتبارات بسیار خوبی را برای بخش بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال آینده در نظر گرفته است.
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده توجه ویژه ای به رشد تولید، خنثی سازی تحریم ها و پرداخت بدهی های قبلی دولتی داشته است.
رئیسی با اشاره به کلیات بودجه ۱۴۰۲ گفت: تمام تلاش دولت این بوده است که بودجه ۱۴۰۱ را با رشد اقتصادی دنبال کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مسئول فیلترینگ است که شش عضو از ۱۳ عضو آن از دولت هستند اظهار کرد: تلاش ما این است که سرویس‌هایی که مورد نیاز مردم است که مشکل ویژه‌ای ندارند مثل گوگل پلی که تا شهریور ماه باز بود و استفاده می‌شد و با توجه به شرایط امنیتی کشور و بنا به نظر مراجع امنیتی، محدودیت‌هایی روی آن اعمال شد، باز شود.
یزد- رئیس‌جمهور در جمع اقشار مختلف مردم یزد گفت: توجه به مسائل معیشتی مردم جزو اولویت‌های دولت است و در تأمین کالاهای اساسی سفره مردم باید مستقل باشیم.
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفت:دولت به استخدام زنان و فرزندان خانواده‌های ایثارگران توجه جدی دارد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر خارجه نامیبیا به جایگاه آفریقا در سیاست خارجی دولت سیزدهم و برنامه‌های در دست اقدام برای توسعه روابط و همکاری با این قاره تاکید کرد.
قم- مرجع تقلید شیعیان توجه به عدالت را از مهم ترین وظایف حکومت و دولت دانست و گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به رفع فقر داشته باشد تا کسی نیازمند نباشد.
الهام علی اف رئیس جمهور گفت: دولت آذربایجان توجه ویژه‌ای به حمایت از حقوق، آزادی‌ها و امنیت آذربایجانی‌های مقیم خارج از کشور دارد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات عمده امروز مردم، مسکن است و دولت باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات عمده امروز مردم، مسکن است و دولت باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی دولت و مجلس مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند، گفت: مشکلات حوزه آب در برنامه هفتم دیده می‌شود.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نظارت و گزارش به هنگام دیوان محاسبات نقش مؤثری در اصلاح ساختار بودجه، انضباط مالی و تدوین بودجه اثربخش تر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ