خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی دولت و مجلس مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند، گفت: مشکلات حوزه آب در برنامه هفتم دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ و برگزاری اولین جلسه کابینه در ۴ شهریور ۱۴۰۰، رئیس و اعضای دولت سیزدهم برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ و در دومین سال ریاست خود بر قوه مجریه ۱۶ سفر استانی انجام داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: احتمالاً سفر استانی بعدی رئیس‌جمهور نیز به استان بوشهر باشد و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم اجرای مصوبات سفرهای استانی را مجدانه پیگیری می‌کند و در دور دوم سفرها، علاوه بر تکمیل طرح‌ها، برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی در دستورکار قرار می‌گیرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به اجرای مصوبات سفرهای استانی متعهد است و تخصیص اعتبارات و منابع مالی مرتبط با این مصوبات در جریان است.
نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت نسبت به دوره قبل درباره مناطق محروم چه تفاوتی داشته است؟ این گلایه از صولت مرتضوی به عنوان مسئول سفرهای استانی رئیس‌جمهور وجود دارد.
اراک - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سفرهای استانی هیئت دولت فرصتی مناسبی را برای پیگیری مطالب مردمی فراهم می‌کند و پیگیری مصوبات این سفرها یکی از اولویتهای بنیاد شهید است.
کرج- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در ساختار تحولی دولت مبنای تحول در آموزش و پرورش است، گفت: مهم ترین مصوبات سفرهای استانی نیز در همین حوزه انجام می شود.
وزیر اطلاعات گفت: سفرهای استانی دولت رضایت مندی و امید را در بین مردم افزایش داده است.
در جریان دور اول سفرهای استانی دولت «خبرگزاری مهر» در پرونده‌ای جامع پیگیر مطالبات مردمی و گنجاندن آن‌ها در فهرست مصوبات سفر بود و سپس ضمن رصد عملکرد دولتمردان، اجرای مصوبات را دنبال کرد.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
کرمان - استان کرمان آخرین مقصد دولت در دور نخست سفرهای استانی بود اما ارمغان این سفر برای مردم استان باز شدن گره های اقتصادی و تشکیل استانی جدید است.
صورت به ثمر ننشستن مصوبات هم دولت متهم به انجام کار‌های پوپولیستی می‌شود و هم مردم دیگر به وعده مسئولان چشم امیدی ندارند و این خطر بزرگی برای این سفر‌ها به حساب می‌آید.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.
وزیر نفت بر تعهد وزارت نفت برای اجرای کامل مصوبه‌های سفرهای استانی دولت و ایفای مسئولیت اجتماعی در قبال جوامع محلی تاکید کرد.
وزیر نفت گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و حضور میدانی در کنار مردم، نشان از اهتمام دولت بر مواجه مستقیم با مسائل و حل آنها و در یک کلام، بازگشت دولت به مردم دارد.
استان کرمان مقصد سفر رئیس‌جمهور و اعضای کابینه است، حجت‌الاسلام رئیسی در جمع فعالان اقتصادی تاکید کرد که «تولید مسئله اول کشور است»، وی همچنین از آغاز دور دوم سفرهای استانی خبر داد.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ