رئیس‌جمهور گفت: مسئله بهداشت بر درمان مقدم است. اگر روی موضوع بهداشت پرداخته شود، مردم کمتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت را می طلبد.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت را می طلبد.
ایلام-استان ایلام در حالی آماده سفر دوم رئیس جمهور می شود که ۱۰ مسئله اساسی در استان وجود داردکه توجه ویژه دولت به آن را می طلبد.
اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.
آیت الله نوری همدانی گفت: باید توجه داشت بخشی از مشکلات که در جامعه وجود دارد ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید این مسئله و مشکل حل شود. مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت:امروز مسئله نخست کشور، مسئله اقتصادی و معیشت مردم و مهار تورم و رشد تولید است؛ قوای سه گانه باید در این رابطه با یکدیگر هماهنگی و هم‌افزایی کامل داشته باشند و مقام معظم رهبری، در دو فاصله کوتاه، در این خصوص فرمایشاتی داشتند.
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت توجه به مسئله ایمنی خودروها، گفت: تأثیری که نوع و کیفیت خودرو در کشته شدن فرد داشته، حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.
23 بهمن نشست اعضای هیات رئیسه در شهر چوار برگزار می شود و قرار است، در این نشست اعضاء در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی صحبت کنند.
وزیر بهداشت گفت: مسئله فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت بسیار مهم است و در برنامه هفتم توسعه به خانواده محوری و جمعیت توجه شده است.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
فارغ از اینکه بذرپاش همواره گزینه‌ای مثال‌زدنی در مسئله جوان‌گرایی و البته جوان‌گرایی بدون توجه به شایسته‌سالاری بوده است. حالا باید دید آیا نزدیک بودن مهرداد بذرپاش به محمد مخبر باعث می‌شود که دولت رئیسی او را به یکی از رویاهایش برساند و موضوع دوباره گزیدن یک چهره بی‌تجربه را به جان بخرد؟
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
نماینده مردم تنکابن در مجلس گفت: اگر به تولید و اشتغال اهمیت دهیم، می‌توانیم مسئله تأمین مالی و دغدغه‌های این موضوع را حل کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه در انتصابات وزارت صمت به مسئله شایسته سالاری توجه نشده است و برخی از افراد بدون سابقه کار و با فامیل بازی وارد این وزارتخانه شده اند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: متأسفانه در انتصابات وزارت صمت به مسئله شایسته سالاری توجه نشده است و برخی از افراد بدون سابقه کار و با فامیل بازی وارد این وزارتخانه شده اند.
فارغ از اینکه اظهارنظر‌های سید‌احمد علم‌الهدی نظر شخصی او باشد یا بیان‌کننده نظر دولتی که به تعبیر ایشان دولت متدینین است، انتقاد‌های تند او به وزیر همین دولت محل سؤال است. آیا علم‌الهدی با بیان چنین جملاتی قصد دارد زمینه تغییرات در کابینه را فراهم کند؟ بسیاری با توجه به اعمال نفوذ و اعمال دیدگاه‌های او در دولت، به‌خوبی از تأثیرحرف‌های علم‌الهدی بر دولت آگاه هستند، ولی دمیدن در این فضای دوقطبی، تقسیم ورزشکاران زن ایرانی به محجبه و غیرمحجبه و اشاره به تبعیض در این زمینه، آن‌هم در این برهه کنونی، تصمیمی بجاست؟
محمدرضا پیرمرادی، رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به اینکه سلامت جنسی و بهداشت روان ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند، می‌گوید: «شیوع اختلالات جنسی در کشور بالای ۳۰درصد است که سلامت روان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. این حوزه باید با توجه به رویکرد‌های جمعیتی مورد توجه قرار بگیرد، در غیر این صورت احتمال باروری را کاهش می‌دهد. بر همین اساس لازم است اختلالات جنسی به‌صورت سیستماتیک به مردم البته متناسب با فرهنگ جامعه آموزش داده شود، زیرا این مسأله با بهداشت روان ارتباط نزدیکی دارد.»
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
رئیسی توجه به اقتصاد به عنوان مسئله اصلی کشور را مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مهار تورم در کشور گفت: نباید هیچ‌گونه اقدام تورم‌زا از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
با توجه به این مسئله و صدور قرار جلب دادرسی، به نظر می‌رسد مهدی تاج نتواند بابت افتتاحیه ورزشگاه لوسیل راهی قطر شود. چرا که احتمال ممنوع الخروجی او بسیار بالاست و هیچ بعید نیست به زودی شاهد لغو سفر او باشیم.
سخنگوی حزب اتحاد گفت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و رنجی که آن‌ها می‌کشند انتظار ما برای ورود به مسئله انتخابات درست نیست و مردم فعلا حوصله فکر کردن به انتخابات را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ