اوضاع در کرانه باختری این روزها به مثابه جهنمی برای صهیونیستهاست و گروه جدیدی شکل گرفته که کابوس اشغالگران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تندوری کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی «معالیه ادومیم» خواستار مسلح‌نمودن شهرک‌نشینان صهیونیست شد.
زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی،با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص مسلح‌نمودن کرانه باختری گفت: این رهنمود، اثری شگرف داشت.
رئیس جمهور عراق در سالروز تاسیس حشد شعبی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این جریان مردمی و تسلیح آن تاکید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: غربی‌ها که نقش مهمی در تحریک و تسلیح رژیم بعث صدام برای تجاوز نظامی به ایران داشتند از اقتدار دفاعی ایران نگرانند، چون با ایران قوی مخالفند.
دبیر ستاد حقوق بشر با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: ۱۳ هزار شهید و ۱۳۰ هزار مصدوم شیمیایی در ایران نتیجه تسلیح رژیم صدام به سلاح شیمیایی از سوی کشورهای غربی است.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن صدور دستوری تازه بر لزوم تسلیح بیشتر شهرک نشینان صهیونیست در مقابله با فلسطینیان تاکید کرد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که اقدام آمریکا و ناتو در تامین تسلیحات برای اوکراین با هدف حمله به خاک مسکو، به واکنش تلافی‌جویانه روسیه و استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمندتر می‌انجامد.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری امری طبیعی و متناسب با روحیه و تاریخ مقاومت فلسطینیان در آنجا است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد در صورتی که واشنگتن به تامین سلاح برای اوکراین ادامه دهد، هیچ مذاکره‌ای درباره پیمان کاهش تسلیحات بین دو کشور، در کار نخواهد بود.
نخست وزیر سابق ایتالیا تسلیح اوکراین از سوی غرب را به عنوان عاملی برای ممانعت کی یف از نشستن پشت میر مذاکرات توصیف کرد.
رئیس جمهور کره جنوبی پس از اظهارات همتای روسیه‌ای خود، مدعی شد که سئول برای اوکراین کمک تسلیحاتی فراهم نکرده است.
یک مقام وزارت خارجه روسیه گفت که ناتو با تسلیح اوکراین به خطوط درگیری مستقیم با روسیه نزدیک می شود.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه گفت: قویا مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی درباره استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما قویاً مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی در خصوص استفاده از پهپادهای ایرانی وجود دارد، ارائه کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ با هدف توقف جنگ است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ و با هدف توقف جنگ است.
جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری های امروز در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور فرانسه از تاسیس صندوقی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو برای تسلیح اوکراین خبر داد.
دولت ترکیه نشست امنیتی را با موضوع تسلیح جزایر واقع در دریای اژه برگزار می کند.
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفت که کی یف از عدم پاسخ مثبت رژیم صهیونیستی به درخواست های چندین باره برای ارائه تسلیحات نظامی به اوکراین شوکه شده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد برگزاری نشست شورای امنیت پیرامون ارسال سلاح از سوی غربی ها به اوکراین را خواستار شد.
شبکه روسیا الیوم امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به محله قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به هدف قرار دادن خانه شماری از مبارزان در این منطقه کردند، اما آن‌ها تسلیم نشده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ