رئیس پلیس آگاهی از پخش یک مجموعه ۱۳ قسمتی در مورد کارآگاهان دهه شصتی خبر داد و گفت: در ایران هر کارآگاه بین ۵۰ تا ۶۰ پرونده را رسیدگی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارآگاهان جنایی تهران در جست‌جوی قاتلی هستند که جوانی را در نزاع خیابانی به قتل رسانده و فراری شده است.
کارآگاهان پس از تحقیقات ابتدایی از طعمه‌های گرفتار شده در نقشه فریبکارانه مرد شیاد تجسس‌های میدانی را آغاز کردند و با استفاده از دوربین‌های مداربسته در نزدیکی بانک و اداره تأمین اجتماعی تصویر مرد جوان را به دست آوردند و جالب اینکه متهم برای اجرای نقشه‌اش در خیابان‌ها و بانک‌های شمالی تهران سوژه‌هایش را شناسایی کرده بود.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که این متهم در در شهرهای مختلف با نقش پردازی های شیادانه خود را به عوان سردار به سوژه هایش که بیشتر زنان بودند نزدیک کرده و پس از اعتماد سازی به بهانه ازدواج ، فروش حواله خودرو، دریافت وام زنان را در تور شیطانی خود گرفتار کرده است.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
کارآگاهان در تلاش برای شناسایی هویت مردی مسلح هستند که در درگیری با پلیس کشته شد.
رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند ۱۶ تا ۱۷ ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم ۱۷ ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان را نیز غافلگیر و دستگیر کنند.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، اظهارات زن و مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد ۲ مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و زمانی که زن جوان در خانه را روی ۲ مرد جوان باز می‌کند با تهدید اسلحه آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در ادامه مردان مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت طلا، گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش کم حجم داخل خانه و خودرو می‌کنند.
کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند خانواده‌ای با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پدرشان خبر داده‌اند که مشخصات مرد گمشده با جسد پتوپیچ شده نزدیک بود و در ادامه خانواده مرد جوان با مشاهده جسد مرد جوان، او را شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند سرقت خودرو در جنوب تهران، خبر داد.
کارآگاهان با شناسایی حمید ۳۵ ساله به عنوان شخصی که از داریوش درخواست ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان غرامت را داشته، تحقیقات از وی را در دستور کار قرار دادند و در مراجعه به محل سکونت حمید اطلاع پیدا کردند که همزمان با تاریخ آغاز ماجرای ربوده شدن داریوش، حمید مراجعتی به خانه خود نداشته است.
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
کارآگاهان با توجه به شگرد متهم اطمینان پیدا کردند که وی از تبهکاران سابقه‌دار است و در همین راستا آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌روی طعمه پرونده قرار می‌گیرد و خیلی زود اسماعیل ۳۸ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است شناسایی و مشخص می‌شود این مرد بار‌ها با جعل عناوین دولتی راهی زندان شده است.
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند تا از پرونده مفقود شدن دختر ۱۶ ساله رازگشایی کنند.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت از منزل اعتراف کرده است.
کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های برج پرداختند و مشخص شد تنها کسی که به خانه این زن وارد و سپس خارج شده مردی از آشنایان زن میانسال بوده است؛ بنابراین به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، مرد میانسال بازداشت شد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در اطراف سطل زباله شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند یک مرد میانسال از پنجره یک خودرو ساق پا را که داخل پلاستیک بوده به سمت سطل زباله پرتاب کرده است.
گری ریجوی قاتلی بود که بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی ۷۱ زن را خفه کرد. او به دلیل همکاری با پلیس از مجازات مرگ نجات پیدا کرد و در پیدا کردن محل جسد هر ۷۱ زنی که به قتل رسانده بود با پلیس همکاری کرد.
کارآگاهان در نخستین گام متوجه شدند برادر متهم اصلی پرونده که همسر زن جوان بوده در این آدم‌ربایی نقش داشته و با برادر خود ارتباط دارد که همین سرنخ کافی بود تا وی هدف تحقیقات قرار بگیرد که در همین راستا از این فرد برای حضور در مقر انتظامی دعوت شد.
کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در تعقیب زن سابقه‌داری هستند که به بهانه پرستاری از زنان سالخورده قدم در خانه‌هایشان گذاشته و پس از بیهوش کردن آن‌ها با غذای مسموم دست به سرقت طلاهایشان زده است.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه‌ها آن‌ها این موضوع را تأیید کرده بودند.
کارآگاهان جنایی اهواز روز ۱۷ آذر سال گذشته وقتی از وقوع یک قتل مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. شواهد و مدارک موجود حکایت از آن داشت که مقتول توسط برادر خود که فردی شرور و دارای یک فقره سابقه قتل است، کشته شده است.
کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت از مهلکه گریخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ