بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدار سوپر جام بین تیم های استقلال، قهرمان لیگ برتر و نساجی، قهرمان جام حذفی روز 11 آبان برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی و آرسنال در بازی سوپرجام انگلیس عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت
طبق مصوبه سازمان لیگ، تیمی که بتواند جام قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آورد، بدون انجام بازی سوپرجام، تبدیل به قهرمان این تک بازی هم می‌شود.
اگر پرسپولیس دبل کند و قهرمان جام حذفی شود اتوماتیک وار قهرمان سوپرجام هم خواهد شد.
مسابقات سوپرجام فوتسال در جنوب ایران به میزبانی روستای با استفاده از VAR برگزار می‌شود
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
رقابت های بین المللی شطرنج جام کاسپین در بخش بلیتس با قهرمانی طباطبایی به پایان رسید در حالی که سوپر استاد بزرگ شطرنج ایران هم در این رقابت ها حضور داشت.
ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن مثل مسابقات سوپر لیگ در جام حذفی هم به رفته است.
هافبک رئال مادرید در یک صحنه از دیدار سوپرجام، موی های بازیکن جوان حریف را به وضوح کشید.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
امروز هم در فوتبال اروپا و دنیا مسابقات مهمی برگزار می‌شود که سرآمد آن دیدار حساس سوپرجام بین رئال مادرید و بارسلونا در ریاض عربستان است.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
مدیرورزشی باشگاه استقلال تعداد هواداران تیم فوتبال این باشگاه در سوپرجام را تنها 20 نفر اعلام کرد.
مطهری شب گذشته هم در دیدار سوپرجام تک گل پیروزی‌بخش و قهرمانی استقلال را وارد دروازه نساجی کرد تا رکوردی ویژه و منحصربفرد را به نام خود ثبت کند.
قهرمانی استقلال در سوپرجام فوتبال ایران در رسانه پرتغالی هم بازتاب داشت.
معاون باشگاه نساجی بعد از بازی سوپرجام به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال پرداخت.
در سوپرجام فوتبال ایران که با تاخیر چند ماهه برگزار شد استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل امیرارسلان مطهری به سود استقلال قهرمان لیگ برتر به پایان رسید.
ساپینتو که در سوپرجام کت و شلوارپوش شده، امروز از «ساس‌بند» یا کش دو طرفه شلوار هم استفاده کرده تا خوش‌تیپ‌تر از قبل به نظر برسد.
سرپرست استقلال می گوید که آبی ها از ابتدا مخالف برگزاری دیدار سوپرجام در شهر کرمان بوده اند.
این فصل هم سازمان لیگ می‌خواست بازی را در این استادیوم برگزار کند که با اعتراض باشگاه استقلال و نساجی بازی به دیگر شهر استان یعنی مرکز (کرمان) موکول شد.
کاپیتان استقلال این روزها شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کند؛ او امیدوار است تیمش قهرمان سوپرجام شود و همراه تیم ملی به جام جهانی برود.
پس از شکست پرسپولیس در دیدار سوپرجام دو فصل پیش، حالا گل محمدی باز هم برابر نکونام به میدان می‌رود.
رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت، فاتح سوپرجام اروپا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ