هافبک رئال مادرید در یک صحنه از دیدار سوپرجام، موی های بازیکن جوان حریف را به وضوح کشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوکوی لوبیا چشم بلبلی یک غذای گیاهی بسیار لذیذ است که با مواد ساده ای اماده می شود و بسیار طعم و عطری بینظیر دارد.
مهدی تاج از مشکل عجیب پیش آمده در خصوص هتل تیم ملی در جام ملت‌ها پرده برداشت.
بازی دادن ساکت الهامی به محمد رضا خالدآبادی در ترکیب تیم هوادار موجب ظهور یک دروازه بان جدید در فوتبال باشگاهی و ملی شد.
مصطفی زارعی اعلام کرد که یک سوبرداشت باعث شده تا برای بازگشت استقلال به اسیا شانس به وجود بیاید.
محققان برای نخستین بار یک ستاره درحال مرگ را هنگام بلعیدن سیاره ای رصد کردند. این رویداد چشم اندازی از آینده زمین در ۵ میلیارد سال آینده فراهم می کند.
الاهلی عربستان به طور رسمی به لیگ حرفه ای روشن بازگشت.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
دکتر کاوه فداکار، جراح و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان اینکه ضربه به چشم می تواند عوارض جدی و خطرناکی از جمله آسیب به قرنیه و یا جدا شدن شبکیه و از دست دادن بینایی را بدنبال داشته باشد، می افزاید: در تمام مواردی که جسم خارجی به سوی چشم پرتاب می شود یا ضربه ای به چشم وارد می شود ، بررسی سریع و دقیق توسط متخصص چشم ضروری است . ضروری است در صورت وارد شدن جسم خارجی به چشم از شستشو و یا ریختن قطره درون جشم پرهیز شود و فقط برای هر نوع درمان به متخصص چشم در کوتاه ترین زمان مراجعه شود. منبع: خبرآنلاین
نخستین کاوشگر ماه کره جنوبی تصاویری خارق العاده از ماه و زمین ارسال کرده است.
مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.
پنالتی استقلال چگونه از سوی داور رد شد و گل تراکتور چطور از سوی کاظمی مورد قبول قرار گرفت.
در راستای تحقق اهداف توسعه ای و چشم انداز بیمه سینا، رؤسای شعب و نمایندگان برتر با رأی هیئت داوران انتخاب و تقدیر شدند.
به طور معمول می دانیم خرد کردن پیاز باعث آبریزش چشم می شود. با این حال، پیاز همچنین مزایای بالقوه ای را برای سلامتی شما فراهم می کند این موارد شامل کاهش خطر ابتلا به چندین نوع سرطان، بهبود خلق و خو و حفظ سلامت پوست و مو است.
یک مقام آمریکایی می گوید کشورهای چین و روسیه از نفوذ لازم برای منصرف کردن کره شمالی از برنامه آزمایش بمب هسته ای خود برخوردار هستند.
وزیر راه و شهرسازی گفت:در ایام اربعین با وجود جابجایی و حجم بسیار زیاد زائران تصادفات جاده ای کاهش چشم گیرداشته است.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد، و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم
سعید احمدعباسی زمانی که پای به فرودگاه امام خمینی گذاشت، با چهره ای مغموم، بیشتر از بقیه به چشم می آمد.
بایرن مونیخ در سال های اخیر و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آمار خیره کننده ای به ثبت رسانده است.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
«تنها یک سال پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور عملا تصویری تیره و تاریک را از خود نشان می دهد. در این چهارچوب جدای از مردم افغانستان و رنج هایی که می کشند، خطر توسعه تروریسم مهمترین تهدیدی است که اکنون افغانستان با آن مواجه است. نباید فراموش کرد که کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا اکنون بدون چشم و گوش در افغانستان هستند و همین مساله می‌تواند تهدیدات تروریستی گسترده ای را برای آن ها در ماه ها و سال های آتی به همراه داشته باشد».
گوترش افزود: امروز، چشم انداز درگیری هسته ای بار دیگر قوت گرفته است. حمله روسیه به اوکراین به ما یادآوری می کند که در هر زمان، فقط چند دقیقه تا نابودی احتمالی فاصله داریم.
در دستور العمل امروز ای اف سی برای مجوز حرفه‌ای نکاتی در مورد تشکیل تیم زنان نیز به چشم می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ