لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا و اینتر، که تنها اسپانیایی دارنده توپ طلاست، امروز در سن 88 سالگی از دنیا رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
اکانت رسمی تیم ملی سوئد به حذف این تیم از نیمه‌نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
آینده سرخیو راموس، مدافع باتجربه اسپانیایی، همچنان نامشخص است.
نیمار و مارکو وراتی تنها بازیکنانی نیستند که از ایده های لوئیس انریکه خارج شده اند. مربی اسپانیایی سه بازیکن دیگر تیم را نیز کنار گذاشت.
مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می‌کند. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا و اینتر، که تنها اسپانیایی دارنده توپ طلاست، امروز در سن 88 سالگی از دنیا رفت.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، می‌گوید نه تنها به عنوان یک مادریدیستا بلکه به عنوان یک اسپانیایی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید را اتفاقی بزرگ برای فوتبال این کشور می‌داند.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
ویسنته مورنو، سرمربی اسپانیایی الشباب، می‌گوید از مدتها پیش به این نتیجه رسیده که لیونل مسی امسال تابستان به عربستان خواهد رفت. او اما می‌گوید مسی تنها به خاطر پول چنین تصمیمی نمی‌گیرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
نتایج قابل قبول تراکتور با سرمربی اسپانیایی نه تنها هواداران این تیم تبریزی را امیدوار نگه داشته است بلکه نگاه کارشناسان فوتبال را نیز به خود خیره کرده است.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
محققان این دو سیاره را با استفاده از ابزار ESPRESSO در تلسکوپ بسیار بزرگ شیلی و CARMENES در رصدخانه «کالار آلتو» در جنوب اسپانیا مشاهده کردند. آنها اکنون امیدوارند که در تحقیقات بعدی بتوانند دریابند که چه اتفاقاتی در اتمسفر آنها در حال وقوع است.
الدعایه معتقد است که دروازه‌بان مراکش نه تنها در بازی با اسپانیا بلکه در همه بازی‌ها مرد اول تیمش بوده است.
پس از حذف آلمان و سپس ژاپن، امشب اسپانیا هم در ضربات پنالتی باخت و حذف شد تا هیچ تیمی از گروه مرگ به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا نکند! مراکش تنها مهمان ناخوانده جام در این مرحله است.
پدری هشدار داد که اسپانیا فردا نباید بازی را در هیچ مقطعی رها کند و 10 دقیقه بازی بد برابر مراکش تاوان سنگینی خواهد داشت.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
کاستاریکا تنها چهار شوت به سمت دروازه ژاپن زد اما در نهایت برنده از زمین بیرون آمد.
تیم ملی فوتبال آلمان این شانس را دارد حتی در صورت شکست برابر اسپانیا و تنها با کسب پیروزی در بازی آخر می‌تواند به مرحله بعد صعود کند.
جیمی کاراگر تنها 15 دقیقه پس از شروع بازی اسپانیا و کاستاریکا از پدری به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نام برد.
دیدیه دشان، مربی فرانسه، اطمینان دارد که بر خلاف مدافعان عنوان قهرمانی دوره های قبل جام جهانی نه تنها از گروه صعود خواهند کرد که به مراحل بالای جام نیز خواهند رسید.
بازنده بزرگ این فصل لالیگای اسپانیا بود که با سقوطی آزاد، تنها رئال مادرید را در مرحله بعدی دید و بارسا، اتلتیکو مادرید و سویا نتوانستند از گروه خود صعود کنند.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ