تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد فخرالدینی پس از شکست برابر پرسپولیس واکنش متفاوتی به صحنه گل پیروزی سرخپوشان داشت.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
سرمربی آبی پوشان پس از پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست برابر سرخپوشان تهرانی در رختکن با بازیکنان خداحافظی کرد.
هوادار که در لیگ برتر پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست داده بود، در نیمه نهایی جام حذفی با وجود شکست 3-1 در برابر سرخپوشان، نمایش خوبی در برابر تیم قهرمان داشت.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
بیشترین دوندگی این فصل پرسپولیس متعلق به بازیکنی است که در یک بازی 15 کیلومتر برای سرخپوشان دویده است.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان به سود تیم اصفهانی به پایان رسید تا این تیم فرار بزرگی داشته باشد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جدال تیم های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بود با وجود ۱۰ نفره شدن سرخپوشان در دقیقه ۹۶ با برتری زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
کادرفنی پرسپولیس بابت همراهی هافبک شماره 88 سرخپوشان در جدال با سپاهان رضایت داد.
هوادار تهران در یکی از تاریخی‌های بردهای خود موفق شد پرسپولیس را شکست دهد اما یکی از فریم‌های شادی از این برد متعلق به بازیکنی بود که سابقه حضور در جمع سرخپوشان را داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
گلر و مربی گلر با سابقه و نام آشنای پیشین پرسپولیس و دستیار ساکت الهامی در هوادار برای نخستین بار پس از جدایی از جمع سرخپوشان با خبرنگار ورزش سه گفت و گو کرد.
کادرفنی ون پارس پیش از دیدار با پرسپولیس در اقدامی جالب، فیلم شکست سرخپوشان مقابل قشقایی را برای بازیکنان خود پخش کرده است.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
بعد از شکست یک نیمه‌ای سرخپوشان، شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم بازی را با تساوی در استادیوم شهیدکاظمی خاتمه دادند.
هافبک شماره هفت سرخپوشان در شبی که طلسم پاس گلش در بازگشت به این تیم را شکست، از محرومیت دربی فرار کرد.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
پرسپولیس با این سه امتیاز خانگی به امتیاز ۲۴ رسید و جایگاه خودش را در صدور جدول محکم کرد. مس کرمان نیز با قبول این شکست ۹ امتیازی ماند تا تیم سیزدهم جدول باشد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اتهام سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان پس از شکست این تیم برابر سرخپوشان تهرانی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ