والیبال ایران شب گذشته شکست سه بریک برابر هلند را تجربه کرد، شکستی که توسط شماره 14 معروف هلندی ها نیمیر عبدالعزیز رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر همان هفته اول با سرمربی استقلال برخورد می شد می فهمید اینجا حساب و کتاب دارد.
با اینکه جمجمه مخروطی آتا توجه زیادی را به خود جلب کرده بود؛ مواردی به‌مراتب جذاب‌تر در ساختار اسکلتی او وجود داشت. اندازه اسکلت آتا کوچک‌تر از یک جنین انسان بود؛ اما به نظر می‌رسید بخشی از استخوان‌های او تا ۶ سالگی رشد کرده‌اند.
علیرضا کوشکی امیدوار است انتقال از فولاد به گل‌گهر باعث بازگشت او به روزهای اوجش شد.
روزنامه جوان نوشت: نامه فائزه هاشمی، موضع‌گیری علیه انتخابات به عنوان روال عادی کار سیاسی در کشور و تشویق به برهم زدن نظم سیاسی می‌کند و همان رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
بوسه براهیم دیاز بر نشان میلان روی پیراهنش پس از گلزنی به سامپدوریا را بسیاری یک پیام مستقیم به رئال مادرید تعبیر کرده اند. او در این مورد توضیح داد.
فارغ از بررسی این موضوع که آیا آمارسازی‌هایی این‌چنینی در دستور کار قرار گرفته یا نه، جواد خیابانی دست‌کم دیگر درباره اطلاعات ورزشی هم نباید مدعی باشد. درست است که او خودش را اهل ترجمه می‌داند و دانش زبانی‌اش را هم یکی، دو بار به‌طور ناموفقی به رخ کشیده، ولی در همین دیدار آخری که گزارش کرد، نشان داد حاضر به چک‌کردن ساده‌ترین موارد ورزشی هم نیست
ژاوی قبل از شروع تمرین امروز بارسلونا سعی کرد با پا توپ را وارد حلقه بسکتبال کند؛ ولی هر 19 اقدام او ناموفق بود.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
گرت کروکس معتقد است کریستیانو رونالدو در یونایتد بازیکنی خودخواه بود و باید همان تابستان جدا می شد.
همان طور که پیش بینی می شد، باشگاه استقلال خبر مذاکره با مامه تیام برای حضورش در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد.
مربی ایتالیایی رئال اطمینان داد که نه ادواردو کاماوینگا و نه هیچ بازیکن مهم دیگر رئال در انتقالات ژانویه تیم را ترک نخواهند کرد.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
جامعه‌شناس سیاسی گفت: اگر خوشبینانه به پرونده نفوذی‌ها در جمهوری اسلامی ایران بنگریم، نفوذی‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صفوف انقلابیون حضور داشتند و گاه در بالاترین سطوح مدیریتی نیز خود را به مصادر کار رساندند. با این حال، ماجرای نفوذ میان مدیران مسئله‌ای نیست که پایان یافته باشد.
مسعود ریگی یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که سرمربی پرتغالی سپاهان دوست ندارد او در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشته باشد.
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
پائولو دیبالا برخلاف اخبار مایوس کننده‌ای که پس از مصدومیت پیرامون او وجود داشت سرانجام خود را به رقابت‌های جام جهانی قطر رساند.
بعد از دعوت شدن جیمز مدیسون به تیم ملی انگلیس یک توییت او که 9 سال پیش منتشر شده بود مورد توجه قرار گرفته است.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.
هافبک پرتغالی تراکتور، مهارت بالای خود در زدن ضربات ایستگاهی را در همان هفته نخست لیگ برتر به رخ کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ