آ. ا. ک آتن یکی از دو بازیکن ایران خود را از ابتدا مقابل آترومیتوس در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
نیمی از هندوانه، آب لیموترش، زنجبیل، شکر، نمک و برگ‌های ریحان را در یک مخلوط کن پرقدرت با یکدیگر ترکیب کنید. آن مواد را با سرعت بالا به مدت ۳۰ ثانیه یا تا زمانی که یکدست شوند مخلوط کنید. از طریق یک صافی محتویات را درون یک کاسه ریخته و از یک کاردک انعطاف پذیر برای فشار دادن مخلوط استفاده کنید. مواد جامد را دور بریزید. این کار را با باقی مانده میوه، آب، زنجبیل، شکر، نمک و ریحان تکرار کنید.
سرمربی تیم ملی فرنگی نوجوانان تاکید کرد که به واسطه حضور تیم‌های اروپایی در تورنمنت بین‌المللی ترکیه، سطح این رقابت‌ها از قهرمانی آسیا بالاتر بوده است.
نساجی یک بار دیگر این شانس را دارد با شکست استقلال به جام قهرمانی مسابقات حذفی نزدیک شود. تکرار این اتفاق یعنی صعود به دیدار پایانی.
رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.
دومین روز از مسابقات شنا ترکیه با صعود سامیار عبدلی، سینا غلامپور و متین سهران در ماده 50 متر آزاد به فینال این ماده آغاز شد.
تیم فنرباغچه ترکیه در حالی که سعید معروف پاسور ایرانی را داشت متحمل شکست تلخی شد.
استقلال در 4 هفته پایانی برای تکرار قهرمانی بازی های سختی پیش رو دارد اما کاملا به این اتفاق امیدوار است و شاید این سخت تر از 8 امتیازی نبود که از صدرنشین عقب افتاد و جبران کرد.
محمد درویش پژوهشگر فعال در حوزه محیط زیست نیز با انتشار تصویری از غرق شدن شهر یوسف علی در ترکیه نوشت: ترکیه با آبگیری سد یوسف‌علی بر روی یک رودخانه مشترک با گرجستان و ادامه ساخت ۸ سد دیگر در همین رودخانه، درصدد تکرار فاجعه دجله، فرات و ارس است. شگفتا کشوری که بیش از ۱۴۵۰ سد ساخته است، همچنان با بحران فرونشست زمین روبروست!
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطن‌اش داد.
فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، بار دیگر به دلیل مصدومیت مجبور به ترک ترکیب این تیم شد.
لئاندرو پریرا نخستین بازی خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس پشت سر گذاشت.
هافبک بازیساز پرسپولیس بعد از چند هفته غیبت در ترکیب این تیم، بازگشت موفقی به جمع سرخپوشان داشت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ۱۵ هفته از لیگ گذشته و هنوز ترکیب استقلال مشخص نیست گفت: این اتفاق به استقلال ضربه زده و سرمربی باید تا به امروز شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا می‌کرد.
استقلال در بازی فردا با مس رفسنجان بسیاری از مهره های کلیدی خود را در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو بالاجبار باید تیمش را با یک ترکیب جدید روانه میدان کند.
مهاجم پرسپولیس بعد از مدت‌ها این فرصت را خواهد داشت تا در ترکیب سرخپوشان به میدان رفته و بار دیگر به عنوان گلزن ظاهر شود.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی اخیر ایجاد اغتشاش و «سوریه‌سازی» ایران است، گفت: دشمن این آرزوی خود در مورد ایران را به گور می برد.
یکی از دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک در ترکیب این تیم مقابل پاناتینایکوس قرار گرفته‌اند.
مهاجم تکنیکی آبی‌پوشان که یک فصل از ترکیب این تیم دور بود، حالا با انگیزه بالا برگشته و مشخص است که قصد دارد عملکرد خوب گذشته‌اش را تکرار کند و به روز‌های اوج خود برگردد.
تیم ملی والیبال ترکیه با شکست سه بر صفر کامرون به عنوان حریف تیم ملی زنان ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی معرفی شد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی برای دومین بازی متوالی جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت تا شایعه انتقال او به بارسلونا تقویت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ