رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش کفش ارزان قیمت اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین اسماعیل نژاد این روزها در تمرین تیم ملی والیبال بسیار آماده به نظر می‌رسد.
امین اسماعیل نژاد در تمریناتتیم ملی والیبال همه کار می‌کند.
هنوز مشخص نیست که آیا امین اسماعیل نژاد در هفته سوم لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی خواهد کرد یا خیر.
امین اسماعیل نژاد در تیمی پرستاره به میدان خواهد رفت.
یک اتفاق جالب در جریان دیدار بین دو تیم ایران و هلند رخ داد.
امین اسماعیل نژاد نتوانسته در هفته اول لیگ ملتها عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.
برای پشت خط زن های تیم ملی ایران و ژاپن رقیب پیدا شد.
السد قطر اول جولای (۱۰ تیر) آینده را تاریخ شروع اردوی اتریش تعیین کرد تا برای رقابت‌های فصل آینده آماده شود.
به عقیده آندره‌آ استراماچونی، مورینیو در رم به مهاجمی مثل ادین ژکو نیاز دارد.
علی حاجی پور، پشت خط زن تیم ملی والیبال، نظر جالبی درباره هم پستی خود در تیم ملی دارد.
ادرین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید داستان مبارزه سباستین هالر با سرطان بهترین تجربه این فصل تیمش بوده است.
ادین ژکو با انتشار تصویری از دوران حضورش در اینتر و سیتی، از تقابل با تیم سابقش صحبت کرد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
گزارشی جدید مدعی شده که عربستان سعودی توانسته است به بالاترین ادمین‌های ویکی‌پدیا دسترسی پیدا کند تا روی اطلاعات منتشرشده درباره این کشور کنترل داشته باشد و البته دو ادمین آن را زندانی کرده است. در این میان ویکی‌مدیا هرگونه نفوذی را رد می‌کند. اما ماجرا از چه قرار است؟
ادمین صفحه کاربری زینب موسوی از دستگیری این طنز پرداز مشهورِ فضای مجازی خبر داد.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
توانگر نماینده تهران برخی پشت پرده های پرونده ادمین های بازداشتی تلگرامی را افشا کرد
قابلیت جدید واتساپ به مدیر گروه این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرد که چه کسی به گروه ملحق شود. پس از فعال شدن این ویژگی، در صورت درخواست یک فرد برای پیوستن به گروه، ادمین یک اعلان دریافت خواهد کرد.
اگر جمله کار در منزل را در اینستاگرام یا تلگرام جستجو کنید با چند کانال روبرو می‌شوید که وعده در آمد‌های روزی ۵ میلیون تومان یا ۲۰ تا ۵۰ میلیونی در ماه می‌دهند. کانال‌هایی که توسط یک ادمین با اسم مستعار اداره می‌شوند و به کسانی که جویای کار هستند اطمینان می‌دهند یک کار قانونی و با مجوز بانک مرکزی است و فقط به دلیل اینکه خرید از صرافی‌ها محدودیت دارد مجبور هستند از کارت‌های ملی و بانکی افراد دیگر استفاده کنند.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.
شناسایی دو انبار احتکار مواد غذایی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ