اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیارک «۲۰۲۳ NT ۱» اولین بار در روز ۱۵ ژوئن و دو روز پس از قرار گرفتن در نزدیک‌ترین فاصله تا زمین مشاهده شد. به عبارت دیگر، زمانی که کاشفان آسمان و دانشمندان برای اولین بار از وجود این سنگ فضایی آگاه شدند، از کنار زمین عبور کرده بود.
دو سرشبکه هجمه‌پراکنی به قوه قضاییه شناسایی شدند.
نگاهی کلی به ترکیب سپاهان در دو دیدار تدارکاتی ترکیه نکات قابل توجهی را نمایان می‌کند.
مجتبی فریدونی، مدیرعامل سابق ذوب‌آهن، در یادداشتی به تغییرات جدید در ذوب‌آهن پرداخته است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم بروز بیماری در انسان بیان کرد: حدود دو روز تا یک یا دو هفته پس از مواجهه با ویروس، علائم تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در انسان بروز پیدا می‌کند؛ این علائم شامل تب ناگهانی، بدن درد، سردرد، اسهال و استفراغ و سرفه است.
شهریار- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از شناسایی دو شبکه قاچاق موادمخدر در غرب این استان خبر داد و گفت: ۹۰۸ کیلوگرم تریاک از این دو شبکه کشف شد.
یک کشور وجود دارد که در این قتل عام برنده است: چین. درست همانطور که پکن در دو دهه گذشته عقب می‌نشست و آمریکا را تماشا می‌کرد که خود را در مداخلات مختلف در خاورمیانه گرفتار می‌کند، اکنون که واشنگتن در یک جنگ طولانی و غیرقابل پیروزی دیگر گرفتار شده است، دوباره همان کار را انجام می‌دهد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو پیرو تعامل ایجاد شده با پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و اداره آگاهی تهران بزرگ، دو فروشگاه توزیع کننده لوازم ‌یدکی تقلبی در تهران و شیراز را شناسایی و پلمب کرد.
فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد: عاملان حمله به آمر به معروف و ناهی از منکر در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: ماموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی و با رایزنی با بزرگان و متنفذین محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی و تسلیم قانون شد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان محیط زیست از شناسایی دو قلاده یوز در محدوده پارک ملی توران خبر داد.
چهارمین فراخوان جذب تیم‌ها و افراد مستعد در دو حوزه «سامانه‌های نوین دارورسانی» و «ملزومات پزشکی مبتنی بر فناوری‌های نوین» تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه نیز موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در محله یاغچی‌آباد شدند.
دادستان تهران گفت: دستورات قضایی لازم جهت شناسایی متهمان و انبار نگهداری دارو‌ها خطاب به فرماندهی تهران بزرگ صادر شد که در ابتدا محل نگهداری سرم‌ها در منزلی در محدوده شیخ هادی شناسایی و تعداد ۳۰۲ عدد سرم کشف و جهت بررسی تخصصی و قابلیت مصرف تحویل دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت دو قلاده توله یوز تازه متولد شده در مجموعه حفاظت شده توران را تشریح کرد.
رئیس قوه قضائیه در پی حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، خواستار اشد مجازات برای مجرمان این دو حادثه شد.
رئیس قوه قضائیه در پی حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، خواستار اشد مجازات برای مجرمان این دو حادثه شد.
ایتالیا استفاده از فناوری شناسایی چهره و عینک های هوشمند را ممنوع اعلام کرد. این درحالی است که آژانس حفاظت از داده کشور توبیخی علیه دو شهرداری برای آزمایش این فناوری صادر کرد.
دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
وزارت دفاع تایوان از شناسایی ۳۱ جنگنده و چهار کشتی جنگی چین در اطراف جزیره تایوان خبر داد و مدعی شد که ۱۰ جنگنده چینی امروز از خط میانی دو طرف عبور کرده اند.
وزارت بهداشت دانمارک روز گذشته (شنبه) اعلام کرد: دو مورد ابتلا به سویه BJ.۱ شناسایی شده است.
به دنبال یک دستاورد علمی جدید، دانشمندان موفق به شناسایی دو نوع چاقی شدند که یکی از آن‌ها برای سلامتی ما خطرناک‌تر است.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ