یک اتفاق جالب در جریان دیدار بین دو تیم ایران و هلند رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر امیر خرمی شاد مدیر عامل شرکت ملی مس با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
استوار دوم الله‌دادی خرداد ۱۳۹۸ شب عید فطر در محدوده دشت جازموریان جنوب کرمان بر اثر درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله به ایران را ندارد گفت: مولفه‌های قدرت و آمادگی قوای مسلح عامل بازدارندگی دشمن شده است.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به مناسبت یک سالگی حادثه «متروپل» توضیحاتی را در رابطه با ساختمان‌های ناایمن پایتخت ارائه کرد.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به مناسبت یک سالگی حادثه «متروپل» توضیحاتی را در رابطه با ساختمان‌های ناایمن پایتخت ارائه کرد.
وزیر امور خارجه اردن با تأکید بر اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش‌ها در غزه است، گفت: تنها در صورتی که فلسطینی‌ها امنیت داشته باشند، اسرائیل نیز امنیت خواهد داشت.
وزیر امور خارجه اردن با تأکید بر اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش‌ها در غزه است، گفت: تنها در صورتی که فلسطینی‌ها امنیت داشته باشند، اسرائیل نیز امنیت خواهد داشت.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت به وعده کاهش قیمت خودرو و افزایش تولید و کیفیت خودرو عمل نکرده و قیمت خودرو به طور متوسط ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد بابت عدم همکاری تیم ملی با باشگاه شهداب یزد از بهروز عطایی انتقاد کرد.
برخی از رسانه‌ها در مورد تغییر سید رضا فاطمی امین وزیر صمت گمانه زنی‌هایی مطرح و چالش‌هایی همچون صنعت خودرو، بازار لوازم خانگی، فولاد و مس را عاملی برای تغییر وزیر اعلام کردند.
مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال در مذاکره با ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر توانست مجوز حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی را بگیرد.
فرماندهان کل ارتش و سپاه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم‌افزایی سپاه و ارتش را عامل عصبانیت دشمنان و موجب خوشحالی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی دانستند.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
وزرای خارجه روسیه و اردن در نشست خبری مشترک در شهر امان درباره تحولات منطقه و جنگ اوکراین اظهارنظر کردند.
صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: استیضاح نه تنها تهدیدی برای دولت نیست بلکه زمینه تقویت کابینه برای جامه عمل پوشاندن به برنامه‌های وزرا را فراهم می‌کند. بنده قصد در مورد فعل و انفعالاتی که در ۱۴ ماه اخیر در بازار خودرو گذشته است مواردی را مطرح کنم.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین فردی متدین و تحصیل کرده است اما در زمینه مبارزه با فساد ضعیف عمل کرده است.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت، علامه راحل ، سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا»، به تمجید از شخصیت این عالم برجسته و عالیقدر پرداخت.
مدیر عامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار سفره مردم را تامین می‌کنند و امید مردم به این میادین است.
در بیانیه مجمع روحانیون مبارز آمده: به نام نهی از منکر مرتکب صد‌ها منکر میشوند و به نام دین تیشه بر ریشه دین میزنند. آیا وقت آن نرسیده است تا بانیان و حامیان و آمران این رویه شکست خورده که باعث ناامنی جامعه، بی اعتباری حکومت، و مشوه شدن چهره اسلام رحمانی و محمدی و عامل فرار مغزها، مهاجرت نخبگان و عصبانیت و عصیان عامه مردم میشود کنار گذاشته شود و بیش از این نمک به زخم مردم که با انواع مشکلات اقتصادی دست به گریبانند نپاشند؟
مدیر عامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از رفع خطر و ایمن سازی یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری تهران در مرکز شهر و محدوده کریم خان زند خبر داد.
Mac OS ذاتا یک سیستم عامل امن و خصوصی است. اما این بدان معنا نیست که هیچ کاری نتوانیم برای بالا بردن امنیت آن انجام دهیم. با انجام چند تنظیمات ساده می‌توان آن را در بالاترین حالت امنیتی تنظیم کرد. در این راهنمای به بررسی نحوه این کار می‌پردازیم.
مدیران اسبق استقلال با انتشار نامه ای، هزار امتیازی شدن امیر قلعه نویی را به او تبریک گفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ