وزیر پیشین ورزش با تاکید بر اینکه عملکردش در دوره تصدی وزارتخانه باید توسط جامعه ورزش قضاوت شد، انتخاب کیومرث هاشمی را به جا و نوید بخش عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتشار پیامی انتصاب کیومرث هاشمی در پشت سرپرستی ورزش را تبریک‌ گفت.
باشگاه استقلال برای کیومرث هاشمی که به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب شده، پیامی صادر کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
رئیس جمهور با پذیرش استعفای سیدحمید سجادی، «کیومرث هاشمی» را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان انتخاب کرد.
پس از آنکه حمید سجادی اعلام کرد به دلیل شرایط جسمانی قادر به ادامه فعالیت به عنوان وزیر ورزش نیست، رئیس جمهور از بین گزینه‌هایش، کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش انتخاب کرد.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
مناف هاشمی می‌گوید قلعه‌نویی با گزینه انتخابی کاشانی موافق بوده است.
مجمع عمومی وزرای ادوار جمهوری اسلامی سه شنبه ۲۳ خرداد برای انتخاب اعضای هیات مدیره در فرهنگستان علوم برگزار شد. غلامرضا شافعی، محمدرضا عارف، سید مصطفی هاشمی طبا، عبدالحسین وهاجی و محسن مهرعلیزاده با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع ادوار به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
رسول هاشم کندی برای چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری انتخاب شد.
روز گذشته سرانجام اولین جلسه مهدی تاج با مدیران جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید انتخاب سرپرست تیم فوتبال امید با پیشنهاد خسروی وفا و موافقت تاج صورت گرفته است.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
اظهارات عجیب و تند علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی صدای روزنامه شهروند هم درآورد و این روزنامه با انتخاب تیتر «بلوای سه تفنگدار» به انتقاد از مواضع آنان پرداخت.
بعد از تعویق یک ساله بازی های آسیایی 2022 هانگژو، حالا سرپرست جدیدی برای کاروان ایران جهت شرکت در این رقابت ها انتخاب شد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو و همچنین سرپرست آکادمی ملی المپیک انتخاب شد.
اما در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از انتخابات مجلس پنجم این مساله نمود بارزتری پیدا کرد و در انتخابات ریاست‌جمهوری در دوم خرداد سال ۱۳۷۶ با انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، چالش انتخابات پرشور به اوج رسید و به تعبیر رهبرانقلاب حماسه دوم خرداد خلق شد.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه کاپ روئینگ آسیا پیرامون انتخاب دبیرکل کمیته، گفت: مناف هاشمی، چهار سال معاون وزارت ورزش بوده و هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی مختلف بوده است.
قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل وقت اعلام کرده تا این لحظه تصمیم مجمع برای انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون را امضا نکرده است.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ