ریکاردو ساپینتو می‌گوید از اینکه مصطفی آجورلو از استقلال جدا شده، شوکه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم گلزن سابق استقلال حضوری نافرجام در فوتبال خوزستان را تجربه کرد.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیمش، مجبور به استفاده از سرم تقویتی شد.
هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.
علیرضا بیرانوند که چند روز پیش عزم رفتن به استقلال را در سر داشت در استوری تازه خود عکسی با یحیی منتشر کرد تا به نوعی از این سرمربی دلجویی کند.
به نظر می‌رسد که لیست خرید جواد نکونام طی روز‌های گذشته دستخوش تغییراتی شده و سرمربی استقلال امید دارد که لیست جدیدش موردتوجه مدیران باشگاه قرار گیرد.
سرمربی استقلال تصمیم گرفته تا زمان خرید بازیکن در پست‌های مورد نظر، بازیکنی را در لیست مازاد قرار ندهد.
گرگ برهالتر، مربی تیم ملی آمریکا معتقد است تیموتی وه‌آ می‌تواند در یوونتوس سطح بازی‌اش را یک پله بالاتر ببرد و نظرش را در مورد پیوستن کریستین پولیشیچ به میلان بیان کرد.
تیم فوتبال استقلال سرانجام روز گذشته از سرمربی جدید خود رونمایی کرده و بر این اساس و مطابق با انتظار هواداران این تیم بالاخره جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان هدایت این تیم را عهده‌دار شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد سرمربی این تیم از بین دو گزینه ایرانی انتخاب خواهد شد.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
تقریبا همه در باشگاه استقلال از اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اطلاع داشتند و سرانجام این دوئل به سود مرد پرتغالی آبی ها به پایان رسید.
ساپینتو صراحتا اعلام کرد که دیگر نیازی به یزدانی ندارد و از این بازیکن خواست تا با جدایی از استقلال، فضا را برای جذب بازیکن جدید باز کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال نام چند بازیکن را به باشگاه برای جذب آن‌ها اعلام کرده است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تغییر تاکتیک بازی مانع از پیروزی این تیم در دربی ۹۹ پایتخت شد.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
جنجال «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی استقلال و محرومیت او از نشستن روی نیمکت به جز جرائم نقدی، برای تیم استقلال هم به قیمت از دست رفتن چهار امتیاز خانگی تمام شد.
ساپینتو سرمربی استقلال گفت: با رفتن آجرلو میخواستم بروم اما او گفت بمان ؛ با مدیریت جدید جلسه داشتم و شروط خودم را گفتم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال و سیدحسین حسینی برای دیدار با مدیرعامل جدید، راهی ساختمان باشگاه شد.
ریکاردو ساپینتو می گوید از اینکه مصطفی آجورلو ار استقلال جدا شده، شوکه است.
سرمربی آلومینیوم تیمش را در بهترین شرایط روحی به بازی با استقلال رساند.
اعلام پنالتی برای استقلال در دقایق پایانی بازی با گل گهر سیرجان با حاشیه های فراوان همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ