سرمربی نامدار و باتجربه فوتسال ایران قراردادش را با تیم ملی فوتسال زنان کویت به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد تا حضوری ۶ ساله را در فوتسال کویت تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این درحالی است که اکنون کویت و عربستان مدعی شدند منابع طبیعی میدان گازی الدره(آرش) تنها حق مشترک این دو کشور است و طرف دیگری در آن حق ندارد.
کویت واکنش کوبنده ای به قرآن سوزی در سوئد نشان داد و با انتشار صدهزار نسخه سوئدی به مقابله با هتاکان به کلام الله مجید رفت.
سعد البراک، وزیر نفت کویت بر یکپارچگی موضع کویت و عربستان درخصوص میدان گازی آرش واقع در منطقه دریایی مشترک بین دو کشور تاکید کرد.
البراک معاون نخست وزیر و وزیر نفت و امور اقتصادی و سرمایه گذاری کویت در بیانیه‌ای مدعی شده است که این میدان «ثروت طبیعی کویت و عربستان است و تا زمان ترسیم مرز‌های دریایی، هیچ طرف ثالثی در آن حقی ندارد.»
به نظر می رسد که آپوئل با جذب یک وینگر راست، بی خیال کوین یامگا شده باشد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله اول مسابقات انتخابی بازی‌های جهانی ساحلی به مصاف کویت می‌رود.
ملی پوشان فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات انتخابی دومین دوره‌ی بازی‌های جهانی ساحلی به عربستان می روند.
پارلمان کویت علاوه بر قانونگذاری مسئول نظارت بر عملکرد دولت هم هست اما تصمیم گیری نهایی در مسائل مهم بر عهده امیر کویت است و او اختیار انحلال مجلس را هم دارد.
دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
کوین یامگا با حضور در کمپ استقلال نظاره گر عملکرد هم تیمی هایش بود.
وزیر خارجه کویت از روند تبادل اسرا میان دولت خودخوانده یمن و نیروهای انصارالله این کشور استقبال کرد.
تیم ملی کویت فیفادی مارس را با دو پیروزی مقابل فیلیپین و تاجیکستان پشت‌سر گذاشت.
کویت و بحرین هم در ادامه واکنش‌ها به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مورد ملت فلسطین، این اظهارات نژادپرستانه و تحریک‌آمیز و ارائه نقشه ساختگی از سوی او را محکوم کردند.
رسانه‌های کویت یکشنبه اعلام کرده بودند که هیات دولت کویت خواستار بازگرداندن گزارش‌های کمیسیون های مالی به کمیسیون ها و لغو استیضاح عبدالوهاب الرشید وزیر دارایی و براک الشیتان وزیر مشاور در امور کابینه است.
دولت کویت امروز دوشنبه رسما استعفای خودش را تقدیم شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح امیر کویت کرد.
منابع خبری اعلام کردند که دولت کویت فردا استعفای خود را تقدیم امیر این کشور می کند.
وزارت کشور کویت از اخراج ۳۰ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۲ خبر داد که غالبا اتباع هندی بودند.
وزیر دارایی کویت گفت که این وزارتخانه از بانک بیمه در این کشور خواسته است تا قرارداد همکاری با یک شرکت صهیونیست را فسخ کند.
در نشست سران عرب که از روزگذشته در الجزایر در حال برگزاری است، مقامات کشورهای عربی بر حل و فصل مسئله فلسطین و مسائل منطقه ای تاکید کردند.
هیات وزیران کویت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بویژه در نابلس و رام الله در کرانه باختری را محکوم کرد.
نماینده دائم کویت در سازمان ملل ضمن تمجید از ثبات و پایداری ملت فلسطین، از مبارزات آنها علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به منظور رسیدن به حقوق سیاسی مشروع خود، حمایت خواهد کرد.
شیخ سالم الصباح گفت: کویت به دنبال همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران است تا روابط تاریخی و دوستانه فی‌مابین به روابطی عالی ارتقا یابد.
خبرگزاری رسمی کویت اعلام کرد که شیخ نواف الاحمد الصباح امیر این کشور کابینه جدید را معرف کرد.
منابع کویتی از شروع رایزنی ها برای تشکیل دولت جدید این کشور خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ