شیخ سالم الصباح گفت: کویت به دنبال همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران است تا روابط تاریخی و دوستانه فی‌مابین به روابطی عالی ارتقا یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
این درحالی است که اکنون کویت و عربستان مدعی شدند منابع طبیعی میدان گازی الدره(آرش) تنها حق مشترک این دو کشور است و طرف دیگری در آن حق ندارد.
ولیعهد کویت به نیابت از امیر این کشور، به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی و تشکیل پارلمان جدید، نخست وزیر جدید کویت را تعیین کرد.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
کوین یامکا برای بازی روز چهارشنبه در لیست قرار نمی گیرد و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.
کوین یامکا برای بازی روز چهارشنبه در لیست قرار نمی گیرد و از روی سکوها بازی را دنبال خواهد کرد.
در ماجرای برجام، شمخانی هر چند در ابتدا (و در کلیت ماجرا) نگاه خوش‌بینانه داشت، اما بعد‌ها به منتقد جدی روند توافق و خسارات آن تبدیل شد و فراتر از آن، در دبیرخانه شورا نقش مؤثری در هماهنگی سه قوه برای تصویب نهایی قانون اقدام متقابل مجلس ایفا کرد؛ در حالی که روحانی و برخی اطرافیانش بی‌اعتنا به عبرت‌ها و خسارت‌های برجام، مجدداً دنبال توافق به هر قیمت با آمریکا بودند و اگر همکاری مجلس و دبیرخانه شورا نبود، قطعاً خسارت‌های اقتصادی و سیاسی و امنیتی به مراتب بزرگ‌تری برای کشور رقم خورد.
مسابقات فوتسال قهرمانی کشورهای عربی قرعه کشی شد و تیم کویت با مربی ایرانی خود حریفانش را شناخت.
مسابقات فوتسال قهرمانی کشورهای عربی قرعه کشی شد و تیم کویت با مربی ایرانی خود حریفانش را شناخت.
کوین یامگا برای دریافت مطالبات خود به باشگاه استقلال نوتیس داده است اما به دنبال فسخ قرارداد خود با این باشگاه نیست.
چین این رزمایشات را به دنبال دیدار تسای اینگ-ون، رئیس‌جمهوری تایوان با کوین مک‌کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برگزار کرد تا خشم خود را نسبت به این مسئله ابراز کند، زیرا چین چنین دیدار‌هایی را به عنوان "دخالت در امور داخلی" کشورش تلقی می‌کند و معتقد است که آمریکا با این اقدامات از "استقلال تایوان و جدایی این جزیره از چین" حمایت می‌کند.
نماینده کویت در سازمان های بین المللی در ژنو گفت: کویت تحولات مربوط به پرونده هسته ‌ای ایران را دنبال می ‌کند و امیدوار است طرف‌ ها در مذاکرات بتوانند به توافق برسند.
سرمربی جدید فولاد و‌ شاگردانش به هدفی جز کسب امتیاز از کرمان و مس فکر نمی‌کنند و‌ روی آن تمرکز دارند.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
شرکت آدیداس تصمیم گرفته تا برای تیم های مطرح اروپایی و آمریکای جنوبی، کیت های نوستالژی از دهه 90 طراحی کند.
محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق پس از سفر به اردن و کویت، ایران را به عنوان سومین مقصد سفرهای خارجی خود انتخاب کرد و امروز رسما برای دیدار با مقامات ایرانی وارد تهران شد.
در حساس‌ترین دیدار از روز پنجم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم‌های کویت و عراق به مصاف هم می‌روند.
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.
تیم ملی فوتسال ایران به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت های آسیاست؛ جامی که در کشور کویت و سالن سعد عبدالله در حال برگزاری است.
دبیر شورای تجاری قطر زیر مجموعه هیئت روابط اقتصادی خارجی ترکیه اعلام کرد که امکان اتصال شبکه ریلی این کشور با قطر از طریق عراق و کویت وجود دارد.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
تیم الکویت که در برهه ای به دنبال جذب مهدی قایدی بود با حضور یک بازیکن ایرانی دیگر برای حضور در فصل جدید بازی های لیگ کویت آماده می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ