میلیاردر معروف آمریکایی نسبت به فعالیت تارنمای جنجالی که به اصطلاح دشمنان کی‌یف را فهرست‌بندی کرده و نام خود او نیز برای چند ساعت به آن فهرست اضافه شد، ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
پس از کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان، سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
هیئت اجرایی یونسکو اضافه شدن ۱۸ سایت به شبکه ژئوپارک‌های جهانی یونسکو را تأیید کرد که ژئوپارک طبس و ارس از ایران هم در این فهرست می‌درخشند.
اصفهان- مدیرکل دفتر حمل و نقل و و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری و ۵ هزار دستگاه ون با سوبسید دولتی در سال آینده به ناوگان عمومی خبرداد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
بعد از آنکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان کادرفنی‌اش را تکمیل کرد و یکی از مربیان را نخواست، این مربی به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی به یازدهمین بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس تبدیل شد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
برخی منابع مدعی شده اند که تیم منتخب زنان به بازی پرطرفدار FIFA اضافه می شود.
دو مربی روس تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت هدایت ملی پوشان کشورمان در پیکارهای جهانی بوسنی به کادر فنی پیوستند.
میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اضافه شدن نام ۱۰ فرد ایرانی به فهرست تحریم‌های این وزارتخانه خبر داد.
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۴ فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به کشور خبر داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
با اضافه شدن یک کمک داور به جمع تیم داوری مسابقات لیگ، قرار است وقت های اضافی بازی‌ها دقیق محاسبه شود.
اعلام رسمی بازنشستگی محمدرضا داورزنی این پرسش را مطرح می‌کند که با توجه به رویدادهای پیش‌رو، این فدراسیون، به فدراسیون‌های دچار مشکل اصافه می‌شود یا هوایی تازه را تجربه خواهد کرد.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور از امروز به مراحل آماده‌سازی این تیم اضافه شد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.
با اضافه شدن دو چهره غیرمنتظره به لیست بزرگسالان تیم فوتبال سپاهان حالا لیست بزرگسالان این تیم کامل شده ولی این فهرست تغییراتی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ