عضو شورای شهر تهران گفت: مسئولان دیوارنگاره میدان ولیعصر می‌توانستند از زنان شورای شهر تهران نظر خواهی کنند تا آنها درباره دیوارنگاره نظر دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان موکب‌دار اربعین، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه در محل قرارگاه جهادی امام رضا(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
دیدار جمعی از بانوان موکب دار اربعین با رئیس مجلس شورای اسلامی
بررسی تفکیکی ثبت‌نام‌کنندگان داوطلبی مجلس شورای اسلامی حاکی از استقبال بانوان از داوطلبی در انتخابات مجلس دوازدهم است و این کمی بیشتر از انتخابات سال ۹۸ است.
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال و نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال بانوان را تبریک گفت.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی موفقیت‌های بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌های آسیایی هاکی روی یخ و همچنین فوتسال ناشنوایان را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه ارتقای امنیت زنان پس از سه دهه سرانجام در مجلس یازدهم به نتیجه رسید، گفت: این لایحه برگرفته است از جایگاه بانوان به عنوان ستون خانواده است.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار از بانوان حمایت‌های اساسی شده است.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
جمعی از بانوان و خانواده‌های شهدا ظهر امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ در اعتراض به وضعیت حجاب در جامعه، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
سخنگوی شورای شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج شهرداری تهران گفت: بسیج یکی از بازوان اصلی برای کار فرهنگی در شهرداری و کلان‌شهر تهران است.
روز گذشته برخی ها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روز گذشته برخیها براساس برداشتی که از مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی داشتند، ادعا کردند که براساس این مصوبه همه زنان برای خروج از کشور باید از «سرپرست» خود کسب اجازه کنند، درحالی که این برداشت بر اساس انچه که از مصوبه منتشر شده خلاف واقع بوده است
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی شایعات دروغ از مصوبه مربوط به اجازه خروج بانوان از کشور، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم و اهمیت رعایت حجاب در جامعۀ ایران از همۀ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در این امر می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ زن و مسألۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به ویژه نسل جوان به رعایت این فریضه الهی کمک کنند و ثانیاً در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو، گفت: با حضور در برنامه توسعه داوران و مربیان شورای المپیک آسیا موفق شدیم به جدیدترین قوانین فدراسیون جهانی اشراف پیدا کنیم و نسبت به قوانین داوری کاملا به روز شدیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی برای بانوان در مناطق هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خدمات رسانی شهرداری تهران به بانوان در شهر کربلا به خوبی در حال انجام است.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
پس از کش و قوس‌های فراوان در چند هفته اخیر مدیریت شهری شیراز، بالاخره محمدحسن اسدی عضو شورای شهر با هشت رای بعنوان شهردار جدید کلانشهر شیراز انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ