بر اساس تصویری که از قرارداد مبارزه سجاد غریبی و باخیتوویچ منتشر شده، این دو مبارز دوازدهم نوامبر ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر محمد زارعی» را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.
محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا پروتئین جدیدی را شناسایی کرده‌اند که به پیشرفت باکتری‌های دهان در سایر نقاط بدن کمک می‌کند. این کشف می‌تواند منجر به توسعه دارو‌های جدیدی شود که پروتئین را هدف قرار می‌دهند و در درمان سرطان مؤثرند.
پروتئینی به نام تاو به تثبیت ساختارها، در مغز سالم کمک می‌کند، اما این پروتئین‌ها می‌توانند توده‌ها یا فیبریل‌ها (فیبریل ها، مواد بیولوژیکی ساختاری هستند که تقریبا در همه موجودات زنده وجود دارند) را در بیماری آلزایمر و سایر شرایط تخریب‌کننده عصبی تشکیل دهند. اعتقاد بر این است که این فرآیند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این بیماری‌ها دارد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: یکی از اقدامات جدی انجام شده در هفته گذشته، آغاز پایش انبارها در سطح عرضه بوده که تاکنون منجر به کشف بیش از ۱,۶۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق شده است.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
با حکم رئیس‌جمهور، رئیس جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
رهبران گروه ۷ با ابتکار جدیدی برای مبارزه با تهدید اقتصادی موافقت کردند.
طرح جدید مقابله با خریداران اموال مسروقه پلیس پایتخت با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پلیس آگاهی تهران اجرا شد.
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به افزایش تجارت اینترنتی مواد مخدر از شناسایی ۱۱۲۷ ماده روانگردان جدید خبر داد.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
یک درمان مبتنی بر نانوذرات که توسط محققان دانشگاه ییل و دانشگاه کنتیکت توسعه یافته است قابلیت مبارزه با گلیوبلاستوما را دارد.
۵ پرونده تخلف دوپینگ از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) به زودی تعیین تکلیف می‌شود.
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان از فردا با حضور ۵ تیم در محل آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.
فص جدید رقابتهای لیگ برتر ووشو بانوان از فردا با حضور ۵ تیم در محل آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف یک نوع قرص جدید اکستازی روان‌گردان در ایران خبر داد.
جانلوکا ویالی تصمیم خود را برای جدایی موقت از تیم ملی ایتالیا به دلایل مشکلات اخیرش را علنی کرد.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش از مکان‌های جدی ما برای مبارزه با مواد مخدر است.
مبارزه وزن 125 کیلوگرم یکی از کشتی‌های فوق‌العاده جذاب برای آمریکایی‌ها در جام جهانی پیش روست، جایی که امیررضا معصومی قهرمان نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در ترکیب تیم ایران قرار گرفته است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از ایجاد ساختار جدید واحدهای اجرایی بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی در دوره تحول‌آفرینی سازمان خبر داد.
فیروز کریمی برای اینکه شرایط خودش و صنعت نفت از این بدتر نشود چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل تیم پیکان به رهبری مجتبی حسینی ندارد.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی قصد دارد دوباره با ورزشکار قزاق مبارزه کند.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: باید در جای جای برنامه هفتم توسعه به موضوع پیشگیری نگاه جدی تری داشته باشیم.
سجاد غریبی چند روز پیش در یک آبروریزی بزرگ مقابل حریف قزاق شکست خورد. حالا تصاویری جدید از این چهره که خود را «هالک ایران» معرفی کرده، در فضای مجازی دست به دست می‌شود؛ تصاویری مربوط به پیش از این مسابقه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ