سجاد غریبی که بعد از شکست در اولین مبارزه زندگی اش فعلا در سکوت به سر می برد، قرار است به باشگاه بوکس برود و اصولی مبارزه را یاد بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار طولاني براي فوتبال دوستان پايان يافته است.
«رفتيم به مغازۀ لوور برای خريدن لباس. خيال می‌كرديم اين مغازه شايد پنج برابر مغازۀ تك كه در شهر تهران در اول خيابان لاله‌زار است بزرگ‌تر و پراسباب‌تر باشد. وقتی وارد شديم، خير، هيچ طرفِ نسبت نيست. واقعاً به قدر ميدان توپخانۀ طهران است. هزار نفر شاگرد و دلال و راهنما و كاركن دارد. غالبش زن‌ها و دخترها هستند.»
‏مهاجرانی: اخلاق و فتوت و ادبيات جايى در روابط سياسى و منافع مالى كشورها ندارد. هيچ تفاوتى هم بين شرق و غرب، آمريكا و اروپا و چين وروسيه نيست!
راکبين انواع موتورسيکلت ها بايد داراي گواهينامه رانندگي موتورسيکلت باشند و در اين ميان هيچ تفاوتي بين موتورسيکلت هاي کاربراتوري ، انژکتوري و برقي و...به لحاظ ضرورت داشتن گواهينامه رانندگي براي راننده آن وجود ندارد.
وزير ورزش اعلام كرد از هر تصميمى كه فدراسيون فوتبال در خصوص سرمربى تيم ملى بگيرد، حمايت مى كند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه منتسب به خود درباره برانکو ایوانکوویچ را صراحتا تکذیب کرد.
میهمانی مرگبار در آرایشگاه
تصادف بنز با ۶ خودرو در نیاوران
سيد ميرشاد ماجدى سرپرست فدراسيون فوتبال در انتخابات رياست اين فدراسيون شركت نمى كند. به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق اعلام سايت رسمى فدراسيون فوتبال ماجدى كه از اسفندماه سال گذشته سرپرستى فدراسيون را بر عهده دارد هيچ تصميمى براى حضور در انتخابات نخواهد داشت و به عنوان يكى از اعضا به فعاليت خودش در هيات رييسه فدراسيون ادامه مى دهد.
گروهى مى خواهند القا کنند کار انتخابات فوتبال پیش از مجمع ٨ شهریور تمام شده و با فضاسازى ذهنى مخالفان خود را ناامید و حتى مرعوب سازند، این روز‌ها راه افتاده‌اند و در جامعه فوتبال پخش کرده‌اند که بازگشت تاج از جای خاص و مجهولی توصیه شده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ