رئیس جمهور چین در نامه‌ای به رهبر کره شمالی که ساعتی قبل از برگزاری اجلاس حزب کمونیسم چین صورت گرفت؛ خواستار ارتباط، اتحاد و همکاری دو طرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج از ارسال نامه ای به رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی خبر داد.
با ارسال لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری از سوی رئیس جمهور به مجلس، شکایت ایران از کره جنوبی درباره پیگیری حقوقی و استرداد مطالبات از بانک‌های این کشور رسماً کلید خورد.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره جدید ۲۲۰ نامه هشداری به مسئولین درباره وضعیت انبارهای اموال تملیکی ارسال شده و برای بیش از ۲۰ نفر تشکیل پرونده شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: در این نامه قرار است به موضوع شفافیت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بپردازیم.
رئیس جمهور در نامه ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
امام جمعه موقت تهران گفت: نامه‌ای تبیینی، تفصیلی و انتقادی در ارتباط با وضعیت عفاف و حجاب به صورت محرمانه برای رئیس جمهور ارسال شده است.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:
رئیس پارلمان ترکیه می گوید نام رئیس جمهور این کشور در میان گزینه های دریافت جایزه صلح نوبل امسال قرار دارد.
رئیس فیفا با ارسال نامه ای به ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی از آنها خواست وارد مباحث ایدئولوژیک نشوند.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای، از مهدی تاج تشکر کرد.
جمعی از احزاب اصلاح طلب در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشته‌اند: ما جمعی از احزاب اصلاح طلب با ارسال نامه شماره ۱۳۲۳۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ به وزیر محترم کشور اطلاع دادیم که قصد برگزاری یک تجمع آرام را داریم که متاسفانه با وجود گذشت بیش از دو هفته پاسخی به آن داده نشده است.
۴۶ فدراسیون آسیایی با ارسال نامه‌ای به شیخ سلمان از ریاست مجدد او در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کردند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به ابراهیم رییسی خواستار رسیدگی به وضعیت بازیکنان پیشین فوتبال ایران شد.
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد و آنرا خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ