اخباری در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، دو گل دریافت کرد که اولی با شوت از راه دور آن هم از زاویه غیرمستقیم و دومی با اشتباه واضح در مهار و دفع توپ ارسالی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید ایران طی ساعات آینده اعلام خواهند شد.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
یکی از نکات عجیب لیست امیر قلعه نویی برای بازی با روسیه و کنیا عدم دعوت از مهدی قایدی است؛ بازیکنی که این روز‌ها ستاره بی، چون و چرای آبی‌ها به شمار می‌رود.
کمیته انظباطی در رابطه با اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تشکیل جلسه می‌دهد.
بازیکنان منچسترسیتی و نیوکسل بعد از خطایی که روی جک گریلیش انجام شد با هم درگیر شدند و ارلینگ هالند در این دعوا نقش پررنگی داشت و خنده او در میانه درگیری مورد توجه قرار گرفت.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، بعد از دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا پیامکی عجیب از رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده است.
شب گذشته لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی قطر اعلام شد و کارلوس کی‌روش در اقدامی عجیب نام ۴ دروازه‌بان را در لیست خود قرار داد.
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
مورد عجیب، اصرار به برگزاری مراسم رونمایی است. مراسمی که ظاهرا فقط در ایران برای رونمایی از پیراهن تیم ملی گرفته می‌شود و در آن اصرار عجیبی است که از مسئولان دولتی، فدراسیون، بازیکنان و پیش‌کسوتان فوتبال دعوت شود. با توجه به فضای کنونی جامعه، برگزاری مراسمی به این شکل به قدر کافی محل سؤال است
پس از خط خوردن یوتو ناکایاما، هاجیمه موریاسو یک بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
هافبک عراقی تراکتور از نایب‌رییس فدراسیون فوتبال این کشور خواست دیگر او را به تیم ملی دعوت نکنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جملات عجیبی را درباره لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.
مدیرعامل پرسپولیس از عدم دعوت دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی به تیم ملی گلایه کرد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم هایی را علیه چند شرکت و یک کِشتی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده است.
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!
دعوت عجیب از مدافع استقلال به تیم ملی دردقیقه ۹۰
پیش ازین در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز دبیرکل فدراسیون در اقدامی خودسرانه، غیرقانونی بودن دو سرپرست نایب رئیسی فدراسیون در جلسه عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست را از فیفا استعلام کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ