فیروز کریمی از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان درخواست جذب هافبک طراح و بازیساز داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای تحقق اهداف خود در تیم ملی شنا در نظر دارد به زودی با یک مربی ترکیه‌ای آغاز به همکاری کند.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!
با وجود اینکه احتمال دارد یاسین بونو در ماه های ژانویه و فوریه 13 بازی رئال را از دست بدهد، باشگاه مادریدی روی جذب او برای جانشینی کورتوا به اطمینان کامل رسیده است!
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام در پنج ماهه امسال خبر داد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نوید رضایی‌فر، سالار منجی و حسن علی‌اکبری به توافق نهایی دست یافت.
فدراسیون شطرنج قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط و به منظور آماده‌سازی بهتر بازیکنان اعزامی به بازی‌های آسیایی، یک مربی خارجی جذب کند تا به صورت «آنلاین» کنار آنها باشد.
خوردن غذا‌های حاوی فیبر به کاهش تجمع چربی در اطراف شکم کمک زیادی می‌کند. از طرف دیگر فیبر موجب می‌شود تا برای مدت زمان طولانی تری احساس سیری داشته باشید. فیبر با اتصال به اسید‌ها صفراوی مورد نیاز برای هضم چربی، جذب چربی در بدن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر فیبر به قند و کربوهیدرات نیز متصل می‌شود. موجب می‌شود که جذب آن‌ها در جریان خون به تأخیر بی افتد و آهسته‌تر انجام شود.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۴ سال اخیر میزان جذب نیروی انسانی در سازمان نسبت به ۴ سال قبل از آن ۳ برابر شده است.
استقلال به طور قطع در روزهای آینده ۲ بازیکن خارجی جذب می کند
نامه فوری خطیر به شباب برای جذب دوباره قائدی
محمود فکری خواهان جذب سیدحسین حسینی شده است.
طبق ادعای موندودپورتیوو، جیوانی لو سلسو سخت مورد علاقه ژاوی قرار گرفته و دستور جذب او را صادر کرده است.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به بهره‌مندی از توانمندی فکری و اجرایی نخبگان نظام سلامت جدیدترین آمار جذب دستیار پژوهش در دانشگاه های علوم پزشکی را اعلام کرد.
یکی از روش‌های مقاوم سازی، ابزار‌های تسمه‌داری هستند که در زیر ساختمان‌ها نصب می‌شوند. آن‌ها می‌تواند به همه جهات حرکت کرده و تاثیر امواج حاصل از زمین لرزه را قبل از رسیدن به ساختمان جذب کنند.
سرمربی سپاهان جذب سیاوش یزدانی و جدایی دو بازیکن تیمش را تکذیب کرد و همچنین خواستار ورود VAR به فوتبال ایران شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه باید جانشینی برای کریستیانو رونالدو جذب کند.
موسوی با نظر محمود فکری جذب استقلال شده بود اما فرهاد مجیدی او را در لیست مازاد گذاشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۰ قانون برنامه ششم در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی موافقت کردند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش قرار شد تا مهرماه امسال به قید فوریت آزمون جذب ۷ هزار معلم برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ