طبق ادعای موندودپورتیوو، جیوانی لو سلسو سخت مورد علاقه ژاوی قرار گرفته و دستور جذب او را صادر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناله و شکایت ژاوی از داوری و زمین و زمان در بازی های بارسا تمامی ندارد و این در برابر ختافه نیز تکرار شد.
آنسو فاتی باور نمی کرد که ژاوی در پایان بازی با تاتنهام از احتمال فروش او حرف بزند.
لوئیس انریکه توانست تمام دستیارانش که در سال های اخیر او را در بارسا و تیم ملی اسپانیا همراهی کرده اند را با خود به پی اس جی ببرد.
کیکه ستین، مربی ویارئال بدترین کابوس خود را تجربه می‌کند. بهترین بازیکنان او در حال جدا شدن هستند و تیمش در آستانه فروپاشی است.
اینترمیامی نه تنها بازیکنان سابق بارسا بلکه مربی پیشین این تیم را هم به خدمت می‌گیرد تا عملا تبدیل به شعبه این باشگاه در لیگ آمریکا شود.
نیمار، ستاره برزیلی، دیگر قصد ترک پاری سن ژرمن را ندارد و مشتاق همکاری با لوئیس انریکه است.
زلاتکو دالیچ، مربی تیم ملی کرواسی، معتقد است که برونو پتکوویچ شایستگی بازی در رئال و بارسا را دارد.
بارسلونا قرارداد رافا مارکز، مربی بارسای اتلتیک (تیم دوم باشگاه) را یک سال دیگر تمدید کرد.
ژاوی در طول یک سال و نیمی که مربی بارسا بوده، دست به تحولات گسترده‌ای در تیم زده و تعداد بازیکنانی که از روز اول حضور او در تیم مانده‌اند، بسیار اندک بوده است.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
ژاوی که به یک مربی بهانه‌گیر در اسپانیا شهرت دارد، پس از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو به سوژه شوخی و خنده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکومادرید، در نشست خبری بازی با بارسلونا از عملکرد دفاعی این تیم زیر نظر ژاوی ستایش کرد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، بازی برابر بارسا در پلی‌آف لیگ اروپا را بسیار سخت عنوان کرد و گفت که رویارویی در فینال را ترجیح می داد.
مربی سئوتا از واکنش ژاوی به قرعه بارسا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری ناراحت شده و امروز پاسخ او را داد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شده است که پیش از قبول هدایت این تیم از برزیل پیشنهاد داشته است.
تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسا و آرسنال، معتقد است که با وجود ناکامی مجدد بارسا در لیگ قهرمانان، به ژاوی برای نام و اعتبارش زمان بیشتری خواهند داد و اخراج نخواهد شد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، در پاسخ به سوالی در مورد سقوط بارسا به لیگ اروپا گفت که آبی و اناری‌ها می توانند بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشند.
ارنستو والورده امروز به ورزشگاه نوکمپ بر می‌گردد و به عنوان مربی اتلتیک بیلبائو دوست دارد تیم سابق خود بارسلونا را شکست دهد.
لوئیس سوارز در مصاحبه با مارکا از لوئیس انریکه به عنوان بهترین مربی دوران فوتبالش یاد کرد و در مورد بارسا هم گفت که این تیم با خریدهای جدید و فرم خوبی که دارد، مدعی قهرمانی در همه جام‌هاست.
در جلسه روز گذشته مربیان تیم های لالیگا، برخورد گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی و ژاوی جالب توجه بود. همچنین به نظر می رسید که ژاوی در گفت و گو با کارلتو، از قهرمانی بارسا در فصل جاری مطمئن است.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، تایید کرد که به خاطر اهمیت بازی سه شنبه برابر بارسا، به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد.
میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، معتقد است که بارسا تیمی بهتر از بایرن و اینتر است و شانس بیشتری برای صدرنشینی و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ در تماس با توماس توخل، سرمربی چلسی، به او اطلاع داده است که در بارسلونا خواهد ماند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ