بیست بازیکن برای کسب جایزه بهترین جوان سال فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۰ با یکدیگر رقابت خواهند کرد و گفته می شود شانس گاوی و جود بلینگام بیشتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
آیا محمد امامی یک ماه پس از اعلام حکم بیست سال محکومیت و جریمه بیش از هفتصد میلیاردی‌اش، آزاد شده که در حال سریال سازی است و حتی یک پلتفرم یا وی او دی هم راه اندازی کرده یا تهیه کنندگی و ایجاد وی او دی را از درون زندان پیگیری می‌کند؟! اگر محمد امامی همچنان در حبس است، چگونه و با چه سرمایه‌ای پلتفرم راه اندازی کرده و در یک سریال سرمایه گذاری نموده است؟!
باشگاه لیورپول رسما اعلام کرد که ویرژیل فن‌دایک به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است.
میلان رسما اعلام کرد تایجانی ریندرز، هافبک هلندی باشگاه آلکمار را با قراردادی دائمی و پنج ساله به خدمت گرفته است.
باشگاه فنرباغچه در اطلاعیه‌‌ای از جزئیات قراردادش با رئال مادرید برای واگذاری آردا گولر به این باشگاه اسپانیایی پرده برداشت.
سرانه فضای فرهنگ در کشور مطابق با آمارهایی که سه سال پیش اعلام شد، حدود 20 سانتیمتر است. در حدود هزار شهر کشور، از جمله در 75 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، هیچ سالن سینمایی وجود ندارد و در بیش از یکصد شهر کشور کتابخانه عمومی وجود ندارد... مردم شهرستان‌های کوچک باید از این حق برخوردار باشند که بتوانند آخر هفته به سالن سینمای شهرشان بروند و همچون مردم تهران، به تماشای آخرین فیلم‌های روی پرده بنشینند.
سازمان لیگ دستورالعمل کامل نقل و انتقالات تابستانی را اعلام کرد.
جام قهرمانی شاگردان سعید دقیقی روز چهارشنبه 20 ادیبهشت به آنها اعطا خواهد شد.
تیم ملی کشتی آزاد روز 20 فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر همانگونه که پیشتر در اطلاعیه 20 آذر خود اعلام کرده است، امسال از برگزاری جشن سالیانه صرف نظر کرده اما تقدیر از هیأت داوران و برگزیدگان این دوره را به زودی و به شیوه مقتضی انجام خواهد داد.
واحد تحقیقات مشتری و بازار سازمان بازرسی کیفیت و استارندارد کشور اعلام کرد، 20 درصد سهم بازار تاکسی اینترنتی را متعلق به تپسی اعلام کرد.
مدیرورزشی باشگاه استقلال تعداد هواداران تیم فوتبال این باشگاه در سوپرجام را تنها 20 نفر اعلام کرد.
کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی 20 کشتی‌گیری را که قرار است این تیم را در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان همراهی کند، اعلام کرد.
سرخیو راموس بعد از 20 ماه دوری از تیم ملی اسپانیا با اعلام فهرست پنجاه و پنج نفره لاروخا امیدوار شد که بتواند بار دیگر بازی در جام جهانی را تجربه کند.
سفیر اندونزی در روسیه از آمادگی کشورش برای سازماندهی کردن دیدار بین رؤسای جمهور روسیه و پوتین در حاشیه نشست سران گروه 20 خبر داد.
نام کریستیانو رونالدو به عنوان رتبه بیستم فهرست نامزدهای توپ طلا اعلام شد. این در حالی است که نام لیونل مسی امسال در فهرست 30نفره نامزدها دیده نمی‌شود.
وزیر کشاورزی اوکراین اعلام کرد که کشاورزان این کشور در فصل کاشت آتی، کشت گندم و جو را به ترتیب 20 و 30 درصد کاهش خواهند داد.
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که شیخ دیاباته در لیست 20 نفره این تیم برای بازی با مس رفسنجان حضور خواهد داشت.
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که شیخ دیاباته در لیست 20 نفره این تیم برای بازی با مس رفسنجان حضور خواهد داشت.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد.
مسابقات کاپ روئینگ آسیا از (جمعه - 18 شهریور ماه) در دریاچه آزادی آغاز شد و تا روز یکشنبه 20 شهریور ادامه خواهد داشت.
سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، اسامی 20 وزنه‌بردار را برای حضور در اردوی 20 روزه بابلسر اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ