سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، اسامی 20 وزنه‌بردار را برای حضور در اردوی 20 روزه بابلسر اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنوز 20 مورد از ایرادهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برطرف نشده و وضعیت میزبانی شمس آذر مشخص نیست.
سرخیو ریکو، گلر اسپانیایی پی اس جی، که پس از سقوط از روی اسب به کما رفته بود، به تدریج در حال ریکاوری است اما در این مدت 20 کیلو کاهش وزن داشته است.
حمید مطهری معتقد است مربیان دیگری هم می‌توانند به کادرفنی تیم ملی اضافه شوند و در این مسیر دشوار به تیم کمک کنند.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
روز 20 خرداد دو ستاره کشتی آزاد آمریکا در انتخابی وزن 97 کیلوگرم رودرروی هم قرار می گیرند.
یکی از حاضران در بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در استان کرمان، در گفتگو با "ورزش سه" این سانحه تلخ را روایت کرد.
مرحله سوم مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس، برگزار و در نهایت 20 مشت زن موفق شدند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کنند.
شادی جنجالی و تند برابر هواداران استقلال: تیم ریکاودو ساپینتو دست از مبارزه برای قهرمانی نخواهد کشید.
واحد تحقیقات مشتری و بازار سازمان بازرسی کیفیت و استارندارد کشور اعلام کرد، 20 درصد سهم بازار تاکسی اینترنتی را متعلق به تپسی اعلام کرد.
در آن لحظه زانویم صدا داد و خودم هم شنیدم اما با توجه به اینکه استخوان پایم درد گرفت، اصلا فکر نمی‌کردم مصدومیتم، پارگی رباط باشد!
در همین حال ویدئویی از امیلیا فررو، نامزد جولین آلوارز، منتشر شد که نشان می‌داد او مانع از این شده که گروهی از پسران نوجوان بتوانند با این بازیکن عکس بگیرند یا امضای او را داشته باشند.
رفتار نامزد جولین آلوارز، ستاره آرژانتینی، با هواداران تیم ملی این کشور باعث عصبانیت بسیاری شده است.
لمپارد بعد از شکست در دقایق پایانی بازی با وولوز از هواداران اورتون خواست تا پشت بازیکنان باشند.
منابع محلی پاکستانی از کشته شدن 20 نفر از جمله 11 کودک بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در ایالت سند خبر دادند.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت‌های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پژمان پشتام نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا مختاری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 55 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پویا دادمرز نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ