انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر همانگونه که پیشتر در اطلاعیه 20 آذر خود اعلام کرده است، امسال از برگزاری جشن سالیانه صرف نظر کرده اما تقدیر از هیأت داوران و برگزیدگان این دوره را به زودی و به شیوه مقتضی انجام خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصاحبه نفرات برگزیده آزمون استخدامی وزارت نفت امسال به‌منظور جذب در شرکت ملی گاز ایران از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد.
با تصویب هماهنگ بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم و معاونت علمی در قالب طرحی ویژه از جذب برگزیدگان المپیادهای دانش‌‏آموزی و رتبه‌‏های برتر آزمون سراسری دررشته‏‌های اولویت‌‏دار کشور حمایت می شود.
هجده معلم، پانزده دانش آموز و ۹ گروه دانشجویی، مردم نهاد و مؤسسات دانش بنیان به عنوان برگزیده انتخاب یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انتخاب شدند.
دبیر یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای رشد گفت: آثار برگزیده این جشنواره در کتب درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
۶ نفر از سومین دوره مسابقات علمی کنز از ۴ کشور آذربایجان، مالزی، ایران و قطر در روز پایانی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ تقدیر می‌شوند.
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان از حمایت از برگزیدگان مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در این بنیاد خبر داد.
برگزیدگان هفدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران معرفی و تقدیر شدند.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: برگزیدگان این رقابت سهمیه ورود به مسابقات جهانی ربوکاپ فرانسه را کسب خواهند کرد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزیدگان رویداد بازی سازی رایانه ای که در پردیس بین المللی کیش برگزار شد تقدیر کرد.
برگزیدگان ۳ جشنواره جوان خوارزمی، جشنواره بین المللی خوارزمی و جشنواره فناوری و نوآوری خوارزمی با حضور رئیس جمهور تقدیر شدند.
۳ جشنواره با عناوین سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی و اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی اسفند ماه برگزار می‌شود.
رییس جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی گفت: امروزه بخش زیادی از اقتصاد و منابع مالی و تسهیلات در اختیار دولت است و حمایت‌های خیلی کمی از طرف مسؤلین دولتی به مقوله بازار می‌شود.
نفرات برتر مرحله اول نهمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی «دانش مغز» تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی مشخص شدند.
سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی در صرد قرار گرفتند و رقابت اصلی را برای دریافت جوایز شکل دادند.
فهرست برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منتشر شد.
شرکت‌های دانش بنیان برتر در «رویداد جهش هوشمندسازی» در کارخانه هوشمندسازی و نوآوری معرفی و تقدیر شدند.
سردیس پنج برگزیده چهارمین دوره اعطای جایزه مصطفی(ص) در پارک فناوری پردیس نصب شد.
برگزیدگان دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزی در پارک فناوری پردیس تقدیر شدند.
برترین ها و برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.
مسابقه مشترک نقاشی بانک ملی ایران و پلیس راهور فاتب به مناسبت گرامیداشت ۹۴ سالگی بانک و هفته فراجا با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.
بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان در هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌توانند در طول سال و خارج از فراخوان‌های عمومی، در دانشگاه‌ها و موسسات مختلف به عنوان هیئت علمی جذب شوند.
دبیر هیات اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: جشنواره رازی ۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور وزیر بهداشت، دولتمردان و برگزیدگان، برگزار می شود.
وی هم در سخنان کوتاهی گفت: از عوامل فیلمم، انجمن سینمای جوانان ایران و آرش رصافی که به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. از جشنواره «موج» هم ممنونم چون این یکی از علمی ترین جشنواره‌های داخلی است ضمن اینکه کنار هم قرار گرفتن فرهنگ‌ها باعث ارتباط فزاینده می‌شود. این جایزه را به مادران ایل قشقایی تقدیم می‌کنم. در بخش فیلم داستانی، دابر، شوفر، اسب سفید بالدار، پاندای قرمز نامزد بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ