اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از وضعیت تنش‌آمیز زندان نقب در جنوب اراضی اشغالی، در پی بازدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از آن خبر می‌دهند.
سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات برتر روز شنبه از ورزشگاه غدیر اهواز بازدید کرده است.
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
چند روز پس از «شورش مسلحانه»، فرمانده نیروهای واگنر، وزیر دفاع روسیه از مناطق جنگی در اوکراین بازدید کرد.
پس از سه سال، صبح امروز (یکشنبه) رهبر انقلاب اسلامی از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
استاندار کرمان پس از حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران(اکسپو 2023) از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران دیدن کرد.
۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ سربازان نیروی دلتای آمریکا با هدف نجات گروگان‌های آمریکایی وارد صحرای طبس شدند؛ غافل از اینکه شن‌ها در تاریکی شب منتظر نابود کردن آن‌ها بودند. چند روز پس از این واقعه بزرگ، آیت الله خامنه‌ای امام جمعه تهران و نماینده امام خمینی (ره) در وزارت دفاع به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید چمران از محل این اتفاق بازدید کردند. تصاویر این بازدید تاریخی را ببینید.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران‌ و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی بازدید کردند.
رئیس جمهور پس از حضور در باغ گیاه‌شناسی و غرس درخت به مناسبت روز درختکاری، از بانک ژن باغ ملی گیاه‌شناسی بازدید کرد.
ویدیویی از یک کودک که پس از بیدار شدن از خواب با عصبانیت جواب صبح بخیر مادرش را می‌دهد را ببینید.
ارومیه - رئیس جمهور کشورمان پس از ورود به شهرستان زلزله زده خوی، وارد اردوگاه ولی عصر شد و با ساکنان این اردوگاه دیدار و گفت و گو کرد.
قدیمی‌ترین نسخه قران معروف به قران عثمان متعلق به قرن هفتم میلادی است که نوزده سال پس از زمان رحلت پیامبر در زمان خلیفه سوم، در شهر مدینه جمع آوری شده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی به دیدار ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان رفت.
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از بازدید از کمپ مرحوم ناصر حجازی به دیدار ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان رفت.
انیسه خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از بند نسوان زندان اوین پس از حوادث اخیر بازدیدی داشته است یا خیر، عنوان کرد: بله، بازدیدی از بند نسوان زندان اوین داشتم.
مدیرعامل استقلال در اولین اقدام پس از معارفه در کمپ ناصر حجازی حضور یافت و ازاین مجموعه بازدید کرد.
ملاله یوسف‌زی ۱۰ سال قبل تنها ۱۵ سال داشت که به دلیل حمایت از تعلیم دختران هدف حمله طالبان قرار گرفت. پس از یک دهه دوری از وطن این زن جوان برای بازدید از مناطق سیل زده به پاکستان بازگشته است.
معاون اول رئیس‌جمهور پس از این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، بر پیگیری مطالبات دانشجویان و توجه به درخواست‌های آن‌ها تأکید کرد.
دادستان تهران پس از بازدید از زندان تهران بزرگ و اوین از آزاد شدن ۴۰۰ نفر از زندانی‌های اغتشاشات اخیر که متنبه شده بودند، خبر داد.
زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از شهر ایزیوم در منطقه خارکف که پس از درگیری با نیروهای روسی توسط پس گرفته شد بازدید کرد.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان، وزیر صمت صبح روز جمعه 21 مرداد ماه پس از حضور در مجتمع مس شهر بابک از بخش های مختلف تولیدی و طرح های توسعه مجتمع مس شهر بابک بازدید کرد.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ