بعد از تعویق یک‌ ساله بازی‌های آسیایی چین، حالا در سال 2023 هم مسابقات آسیایی و هم اروپایی برگزار می‌شوند اما اروپایی‌ها هرگز با مشکلی که کشتی آسیا و ایران با آن مواجه است، رو در رو نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورد زمانی این چالش 20 ثانیه است آیا می توانید زمان کمتری را ثبت کنید؟ رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
بهترین یارانه برای مردم نیازمند، «کنترل تورم است». مردم نیازمند به دنبال یارانه‌های اندک نیستند. تا زمانی که ما نتوانیم تورم را در اقتصاد ایران کنترل کنیم، تورم نوعی مالیات است که از مردم گرفته می‌شود. این یارانه تحمیل شده از سوی دولت‌ها است و عملا دولت‌ها با تورم از مردم، مالیات کلانی دریافت می‌کنند. با تورم ۴۰، ۵۰ درصدی کنونی ایران، افزایش ۲۰ درصدی یارانه‌های نقدی برای دهک‌های کم درامد تفاوت چندانی نخواهد داشت و ملموس هم نخواهد بود.
گیاهان ممکن است برای ما ارگانیسم‌ های بی ‌صدا و بی‌ تفاوتی به نظر برسند اما نتایج تحقیقات اخیر نشان داده زمانی که در تلاش برای یافتن آب هستند صدای تق تق بلندی را تولید می کنند. در اصل گیاهان همسایه می توانند این صداها را دریافت کنند و به آن واکنش نشان دهند.
مگر می‌شود اسلام عزیز بشود و نفاق پدید نیاید؟ چگونه می‌شود که در حکومت امام زمان (ع) اسلام عزیز می‌شود و نفاق و اهل آن هم ذلیل می‌شوند؟ خب این خیلی عالی است! ما هزار و چهارصد سال است در همین معنا گیر کرده‌ایم، کفر و شرک را که پیامبر (ص) از بین برد، در نفاق گیر هستیم که اسلام گسترش پیدا نمی‌کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان با تأکید بر مخرب بودن بی‌تفاوتی در جامعه بیان داشت: نباید به مسائل جامعه بی تفاوت باشیم و بگوییم به ماچه، زیرا این بی‌تفاوتی جامعه را به تباهی خواهد کشاند، تا زمانی که در جامعه انذار و تذکر باشد، به سمت خیر و رشد وکمال پیش خواهد رفت، اما اگر مردم نسبت به جامعه بی‌تفاوت باشند آن جامعه روبه افول خواهد رفت.
طرز تهیه کوکو سیب زمینی را با کمی تفاوت در آن مشاهده کنید.
تمثیل افلاطون ادعا می‌کند که سایر زندانیان غار حتی تمایلی به ترک زندان خود ندارند، زیرا آنان زندگی بهتری را نمی‌شناسند. این نشان دهنده واکنش فعلی شکاکان به جستجوی علمی برای کشف اشیاء تکنولوژیکی فرازمینی است.
موسوی‌فرد با بیان اینکه از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آییم اضافه کرد: ممکن است مردم برای مقطعی در مقابل بی‌حجابی کوتاه آیند، اما نه کوتاه آمده‌ایم و نه خواهیم آمد و غیرت هیچ مرد غیور ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که زن بدون پوشش در خیابان‌ها پرسه بزند مردم باید تذکر زبانی بدهند و بی تفاوت نباشند.
رهامی با بیان اینکه نیرو‌های سیاسی داخل کشور این نگرانی را دارند که آخر این اعتراضات چه می‌شود؟ گفت: این نگرانی وجود دارد که چه افراد یا جریان‌هایی می‌توانند این اعتراضات را نمایندگی کنند؟ همین نگرانی موجب سکوت یا انفعال آن‌ها می‌شود. در داخل کشور به احزاب میدان داده نشده، واکنون نیروی سیاسی مانند زمان انقلاب که ریشه‌دارو فعال باشند، نداریم. نیرو‌های سیاسی داخل کشور نمی‌توانند میدان دار اعتراضات اخیر باشند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این طرح زمان آموزش و سال تحصیلی بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم شود و دیگر محدودیت مهر تا شهریور را نداشته باشیم و در اقلیم‌های متفاوت زمان سال تحصیلی متفاوت باشد.
مشخص نیست که زمان جهانی ماه چگونه خواهد بود. ساعت‌ها بر روی زمین و ماه به دلیل تفاوت میدان‌های جاذبه دو کره، متفاوت از هم کار می‌کنند. زمان رسمی ماه می‌تواند بر اساس یک سیستم طراحی شده و همگام شده با UTC کار کند، و یا کاملا از زمان زمینی مستقل باشد.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
دکتر بابک عشرتی، اپیدمیولوژیست با بیان اینکه سویه در گردش آنفلوآنزا عمدتا سویه H ۱ N ۱ بوده و سویه‌ای قدیمی است، افزود: از نظر علائم، ظاهر آنفلوآنزا تفاوت چندانی با کرونا ندارد؛ به طوری که در آنفلوآنزا هم در وهله اول علائمی مانند تب، آبریزش بینی، سوزش و درد گلو پدیدار می‌شود و بعد به تدریج سرفه ظاهر می‌شود و اگر بیماری به سمت شدید شدن رود، علائم تنفسی شدیدتر را خواهیم داشت که ممکن است بیمار در این شرایط نیاز به بستری داشته باشد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
زمانی که گیاه را خریداری می‌کنید، باید از فروشنده بپرسید که گیاهتان به چه نوع نوری نیاز دارد. بعضی از گیاهان نیاز به نور زیاد و بعضی نیاز به نور کم دارند؛ پس باید این دو تفاوت را بشناسید.
در سال‌های اخیر و با تغییر شرایط اقتصادی خیلی‌ها کوله‌بار زندگی‌شان را بستند و برای کار راهی ترکیه شدند. شاید برخی‌ها معتقد باشند که ترکیه از نظر وضعیت اقتصادی تفاوت زیادی با ایران ندارد. اما آن‌هایی که ترکیه را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چند دلیل دارند؛ اول آنکه ترکیه همسایه ایران است و هر زمانی که فرد بخواهد می‌تواند به ایران برگردد، از سوی دیگر تعداد ایرانی‌هایی که به این کشور مهاجرت‌کرده‌اند، کم نیست و این امر سبب می‌شود که آن‌ها احساس غربت کمتری نسبت به کشور‌های دیگر داشته باشند.
شب گذشته در جلسه‌ای که بودم، عکس‌های استانداران استان لرستان که تا به الان خدمت کرده بودند را نگاه می‌کردم؛ در طول این ۴۰ سال، ۱۶ استاندار در این استان عوض شده‌اند درحالی که برنامه‌ریزی و حل مشکلات در سطح استان بیش از این زمان و ثبات می‌خواهد.
برای اعجوبه استقلال تنها ۲۵ دقیقه زمان کافی بود تا با وجود حضور اندک در زمین تبدیل به تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شود.
شرکت اپل نسبت به گزارش‌های مربوط به رفتار نادرست برخی کارمندانش بی تفاوت بوده و از تعدادی از زنانی که مزاحمت و تبعیض علیه خود را گزارش کرده‌اند، انتقام گرفته است.
ایرانسل و مپنا، همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، تفاهم‌نامۀ همکاری در حوزۀ خودروی متصل امضا کردند. ایرانسل، با رونمایی از خدمت خودروی متصل، در این نمایشگاه حضور دارد.
واکنش سعید خطیب‌زاده به انتقاد تند یک خبرنگار به تفاوت رفتار وزارت خارجه در زمان ظریف و امیرعبداللهیان را ببینید./ آخرین خبر
واقعیت‌های میدانی جامعه با این آمارها تفاوت دارد. ممکن است زمان پخش یک برنامه خاص مثل مسابقه فوتبال، سریال یا برنامه ای خاص، صداوسیما توجه مردم را جلب بکند، اما اینکه مردم به این رسانه اعتماد کنند و تماشای آن را در سبد فرهنگی خود قرار بدهند، بعید می‌دانم امروز این طور باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ