برای خرید یک خانه ۹۰ متری در خیابان حافظیه واقع در محدوده نیرو هوایی باید ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
معاون وزیر کار گفت: امسال با کمک بانک مرکزی ۴ هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است.
سقف بودجه باشگاه‌ها در لیگ برتر ایران ۲۵۰ میلیارد تومان تعیین شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن حداقل ۴ میلیارد تومان می تواند در منطقه شرق محدوده خیابان هفده شهریور خانه دار شد.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: حدود ۴ هزار میلیارد تومان از املاک سازمان بازنشستگی در اختیار شهرداری تهران است و این املاک به سازمان پرداخت نمی‌شود.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن ۴ الی ۵ میلیارد تومان می تواند در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان دمی دهد که با داشتن ۴ الی ۶ میلیارد تومان می تواند در غرب تهران خانه دار شد.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن ۴ میلیارد تومان می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.
اصفهان- معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از فروش بیش از ۴ میلیارد تومان صنایع‌دستی در بازارچه‌های موقت نوروزی در سطح استان اصفهان خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: در چند ماه گذشته اطلاعات ۶۵۰۰ شخص فاقد پرونده مالیاتی با گردش مالی مشکوک بیش از ۴ هزار هزار میلیارد تومان طی ۴ سال، به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است.
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در سال دانش بنیان ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد : از ابتدای سال جاری تا هفته ابتدایی آذر ماه، ۲۳۲ ناشر از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی پرداخت کردند.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سود سنواتی از طریق سجام به حساب بیش از ۲۷ میلیون سهامدار واریز شد.
از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان سود سنواتی برای ۲۱ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد.
برای آزادی دکتر ۴ میلیارد تومان خواستیم
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
رئیس سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: بر اساس قانون مناقصات، اگر برنده اول نتوانست به دلایلی مانند فراهم نشدن مبلغ پیشنهادی خودرو، خودرو را تحویل بگیرد، به صورت اتوماتیک خودرو به برنده دوم می‌رسد، اما در صورتی که اختلاف قیمت بیش از مبلغ تضمین نباشد.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۷۸۸۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۳۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ