سرخابی‌های تهران با نتایجی که در هفته هشتم گرفتند باعث شدند جواد نکونام تنها مربی بدون شکست در لیگ برتر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کنونی استقلال دو سال قبل و در چنین روزی با شکست تیم کنونی‌اش جام را به اهواز هدیه داد.
وریا غفوری بازیکن سابق فوتبال ایران که نتوانست در بازی پیشین استقلال و پرسپولیس با هواداران خود وداع کند، در یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.
ستاره تیم استقلال در فصل جاری پدر شد و خدا به او دو قلو هدیه کرده است؛ یک پسر و یک دختر.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر هوادار و رسیدن به فینال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم با پیروزی در فینال یک جام دیگر را به هواداران هدیه کنیم.
کوین یامگا بهترین پنالتی زن استقلال طی دو فصل اخیر محسوب می شود.
دو گل استقلال در رفسنجان کاری کرد تا پرسپولیس به یک عنوان در آستانه پایان فصل برسد.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
هوادار در کادرفنی خود سه پرسپولیسی سابق را دارد و این مربی‌ها در هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهند رفت.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
ذوب آهن که این فصل توانسته پرسپولیس و سپاهان را متوقف کند، حالا آماده عملیات بزرگ برابر استقلال است.
بر خلاف رویه استقلال در طول سال های گذشته، آبی ها این فصل هدیه رقبا را باز می کنند.
جدول لیگ برتر در روز اول هفته بیست و سوم یک تغییر مهم را به خود دید.
تیم فوتبال سپاهان با توقف برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر، دو امتیاز مهم را از دست داد با این حال صدرنشین ماند.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
در طول مسابقه هم آقای ناظمی سوت‌های اشتباه زیادی زد و به نظر من این برد را کاملا به استقلال هدیه دادند. غیرممکن بود که ما امروز بازی را ببریم، چراکه در این صورت تیم استقلال و مدیریت و مربی و همه چیز به هم می‌ریخت
هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که رقابت نزدیک چهار تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول بود با یکه تازی سرخپوشان همراه شد تا این تیم خیلی زود صدرنشینی را از استقلال پس بگیرد.
مصاف دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.
کارشناس فوتبال گفت: تغییراتی که سرمربی استقلال در نوع تاکتیک و ترکیبی که انجام داد باعث شد تا آبی پوشان اولین سه امتیاز را در لیگ بیست و دوم کسب کنند.
سرمربی پرتغالی استقلال به عنون خوش آمد گویی به اصحاب رسانه و عکاسان یک شاخه گل آبی هدیه داد.
باشگاه استقلال به مناسبت تولد شاهرخ بیانی از این پیشکسوت تقدیر کرد.
پیش از شروع بازی دوستانه هوادار با استقلال تهران، هدیه‌ای از طرف این باشگاه به سرمربی آبی‌ها داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ